خیرآبادی: سختی لذت‌بخشی برای انتخاب تیم امید داریم/هدف همه ما موفقیت کشتی فرنگی است


خیرآبادی: سختی لذت‌بخشی برای انتخاب تیم امید داریم/هدف همه ما موفقیت کشتی فرنگی است

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید گفت: با توجه به در اختیار داشتن نفرات توانمند و با انگیزه، سختی لذت‌بخشی برای انتخاب تیم امید در مسابقات جهانی داریم.

جمشید خیرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی امید گفت: تمام نفراتی که مجوز حضور در این مسابقات را داشتند روی تشک آمدند و شاهد رقابت خوبی از سوی تمام مدعیان بودیم. خیلی زود شورای فنی تشکیل خواهد شد و برنامه‌ریزی را برای آغاز اردوهای تیم ملی انجام خواهیم داد.

وی درباره معافیت تعدادی از کشتی گیران از حضور در انتخابی عنوان کرد: تعدادی از نفراتی که در ماه های اخیر به صورت مرتب در اردوهای تیم ملی و مسابقات متعدد حضور داشتند به دلیل فشار تمرینات و مسابقات با صلاحدید محمد بنا و کمیته فنی معاف شدند، اما این دلیل نمی‌شود که کشتی‌گیری حضورش در مسابقات جهانی قطعی باشد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید تصریح کرد: نفرات برتر رقابت های انتخابی به همراه کشتی‌گیران مورد نظر کادر فنی امید و بزرگسالان به جام جایزه بزرگ آلمان اعزام می‌شوند و بعد از آن جمع‌بندی نهایی را برای نفرات اعزامی به مسابقات جهانی انجام خواهیم داد. خوشبختانه تمام مدعیان در رقابت ها حاضر شدند و تنها یوسفی و دادمرز که در تیم جوانان حضور داشتند روی تشک نرفتند. یوسفی عملکرد خوبی در تیم ملی جوانان داشت و سال گذشته هم سوم شده بود

خیر آبادی با بیان اینکه خوشبختانه دست ما پر است و نفرات خوبی را در اختیار داریم گفت: نسبت به سال گذشته تیم بهتری داریم و کشتی گیران مدعی و توانمندی را در اختیار داریم که حتی در تیم بزرگسالان هم می‌توانند حضور داشته باشند. این موضوع کار انتخاب را برای ما سخت می‌کند که البته این سختی لذت بخش است. خوشبختانه زمان خوبی هم در اختیار داشتیم و داریم و می توانیم آماده سازی مناسبی را انجام دهیم. انشاالله با برنامه‌ریزی درست و منسجم تیم خوب و پر امیدی را برای کسب بهترین نتیجه عازن مسابقات جهانی کنیم.

وی درباره تعامل کادر فنی تیم‌های ملی فرنگ و امید گفت: خوشبختانه تعامل خوبی بین کادر های فنی این دو تیم بر قرار است، به همین دلیل هم اردوهای خود را به صورت مشترک با تیم بزرگسالان برگزار کردیم. هدف همه ما کمک به یکدیگر برای پیشرفت و موفقیت کشتی فرنگی است. امیدوارم تیم های امید و بزرگسالان ما در مسابقات جهانی موفق ظاهر شوند و بتوانند پرچم ایران را به اهتزاز درآورند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا