تصاویر جدیدی از شخصیت‌های بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد


تصاویر جدیدی از شخصیت‌های بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

استودیوی «سی‌دی پراجکت رد» (CD Projekt Red) تصاویر جدیدی را از شخصیت‌های بازی Cyberpunk 2077 به نمایش گذاشته است. در ادامه همراه گیم‌شات باشید. فضای مورد نیاز برای نصب بازی Cyberpunk 2077 مشخص شد با معرفی شخصیت Johnny Silverhand با بازی کیانو ریوز در E3 2019، کمتر کسی به یادش مانده است که بازی Cyberpunk 2077 شخصیت‌های متعدد دیگری را هم دارا است...

استودیوی «سی‌دی پراجکت رد» (CD Projekt Red) تصاویر جدیدی را از شخصیت‌های بازی Cyberpunk 2077 به نمایش گذاشته است. در ادامه همراه گیم‌شات باشید.

با معرفی شخصیت Johnny Silverhand با بازی کیانو ریوز در E3 2019، کمتر کسی به یادش مانده است که بازی Cyberpunk 2077 شخصیت‌های متعدد دیگری را هم دارا است و همچنین بازیکن قابلیت ساخت شخصیت مخصوص به خود را دارد.

استودیوی سی‌دی پراجکت رد در حال برگزاری یک مسابقه‌ی کاس‌پلی است و برای کمک هرچه بیشتر به طرفداران علاقه‌مند به انجام این کار، تصاویری را از شخصیت‌های Cyberpunk 2077 در توئیتر به اشتراک گذاشته است که یادآوری خوبی بر شخصیت‌های بای محسوب می‌شود و در ادامه قادر به مشاهده‌ی تعدادی از آن‌ها خواهید بود. از اینجا می‌توانید به تمامی تصاویر دسترسی پیدا کنید.

Cyberpunk 2077 با نقش‌آفرینی ستاره‌ای نظیر کیانو ریوز در 16 آپریل 2020 مصادف با 28 فروردین 1399 برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد و حتی احتمال انتشارش بر روی پلتفرم استریمینگ گوگل یعنی استادیا وجود دارد. همچنین قرار است در ماه آگوست تریلر جدیدی از گیم‌پلی این عنوان به نمایش گذاشته شود.

تصاویر جدیدی از شخصیت‌های بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه متن و پیام تبریک روز معلم فیزیک