سازندگان سریال Stranger Things می‎گویند که فصل جدید حس کاملا متفاوتی خواهد داشت


سازندگان سریال Stranger Things می‎گویند که فصل جدید حس کاملا متفاوتی خواهد داشت

فصل جدید سریال Stranger Things به تازگی منتشر شده است و حال سازندگان این سریال درباره وضعیت فصل چهارم سریال محبوب شبکه نتفلیکس صحبت کرده‎اند. نمرات فصل سوم سریال Stranger Things منتشر شدند سریال Stranger Things از معدود سریال‎های شبکه نتفلیکس است که بعد از فصل دوم کنسل نشده‎ و به تازگی فصل سوم آن منتشر شده است. فصل سوم این سریال به نوعی از دو فصل...

فصل جدید سریال Stranger Things به تازگی منتشر شده است و حال سازندگان این سریال درباره وضعیت فصل چهارم سریال محبوب شبکه نتفلیکس صحبت کرده‎اند.

سریال Stranger Things از معدود سریال‎های شبکه نتفلیکس است که بعد از فصل دوم کنسل نشده‎ و به تازگی فصل سوم آن منتشر شده است. فصل سوم این سریال به نوعی از دو فصل قبلی خود جدا شده است. حس و حال قبلی سریال و نوستالژی هنوز هم حضور دارند ولی از آن جایی که اکشن و هیولاها از دو فصل قبل بیشتر هستند، ماجراجویی شخصیت‎ها جالب‎تر از قبل شده است. شورانرهای سریال، برادران دافر، اعلام کردند که در فصل چهارم تغییر و رشد بزرگ‎تری را شاهد خواهیم بود.

پس از پایان فصل سوم سریال Stranger Things مت و راس دافر در مصاحبه‎ای با EW درباره پایان این فصل و چیزی که در آینده قرار است منتشر شود صحبت کردند. شبکه نتفلیکس هنوز به طور رسمی سریال را برای فصل چهارم تمدید نکرده است. ولی با توجه به موفقیتی که سریال Stranger Things در این سه سال رقم زده است، باور این که فصل چهارمی برای آن منتشر نخواهد شد سخت است.

دنیای سریال Stranger Things با پایان فصل سوم به خارج از محدودیت‎های هاوکینز ایندیانا می‎رود. برادران دافر درباره این موضوع بیشتر صحبت کردند و گفتند که فصل بعد از موقعیت فعلی هم فراتر خواهد رفت.

ما نمی‎خواهیم داستان روی یک نقطه کوچک متمرکز باشد برای همین سعی می‎کنیم قبل از پیشرفت کار صحبت‎هایی با نویسندگان داشته باشیم تا مطمئن شویم داریم به درستی قدم بر می‎داریم. ما چیز زیادی درباره داستان سریال نمی‎دانیم ولی از موضوعات و اتفاقات اصلی مطلع هستیم. در انتهای فصل دو ما درباره بیلی می‎دانستیم. ما می‎دانستیم که روس‎ها هم وارد می‎شوند. ما درباره آن مرکز خرید چیزی نمی‎دانستیم ولی بار دیگر می‎گویم که ما اتفاقات اصلی را می‎دانیم. فصل چهار هم دقیقا همینطور است. ما از اتفاقات اصلی مطلع هستیم. الان موضوع فقط پر کردن خط‎های داستانی با جزئیات بیشتر است. ما درباره این که داستان سریال ممکن است به کجا برود هیجان‎زده هستیم. دوباره می‎گویم که این فصل حس کاملا متفاوتی خواهد داشت و من فکر می‎کنم که کار درست همین است و ما داریم به درستی کار را جلو می‎بریم.

من فکر می‎کنم بزرگ‎ترین چیزی که قرار است رخ دهد این است که سریال قرار است بازتر شود. نه از لحاظ وسعت و یا جلوه‎های ویژه بلکه از لحاظ این که اجازه دهیم خط‎های داستانی خارج از هاوکینز جریان داشته باشند.

با خارج شدن چند تن از شخصیت‎ها از هاکینز و حضور یکی از شخصیت‎ها در روسیه، مکان‎های مختلف زیادی وجود دارند که فصل چهارم سریال Stranger Things می‎تواند به آن‎ها سر بزند.

نظر شما درباره سریال Stranger Things چیست؟ آیا به نظر شما این سریال برای فصل چهارم تمدید خواهد شد؟

سازندگان سریال Stranger Things می‎گویند که فصل جدید حس کاملا متفاوتی خواهد داشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام