دستگیری سارقان خودرو، موتورسیکلت، کابل برق و خانه باغ در بوکان


دستگیری سارقان خودرو، موتورسیکلت، کابل برق و خانه باغ در بوکان

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی بوکان گفت: با تلاش ماموران این انتظامی یک شبکه از سارقان خودرو و موتورسیکلت و 2 سارق حرفه‌ای کابل‌های برق و خانه‌باغ‌ها دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.

سرهنگ مجید محبعلی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی و تخصصی پلیس موفق شدند تعدادی از سارقان حرفه‌ای که به صورت شبکه‌ای عمل می‌کردند را شناسایی کنند، افزود: در این ارتباط پنج نفر از این سارقان همراه سه نفر مالخر دستگیر شدند.

وی ا ظهار داشت: ۲۰ دستگاه خودرو سواری و موتورسیکلت سرقتی به ارزش ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال نیز با تلاش مأموران آگاهی از این سارقان کشف و ضبط شد.

سرهنگ محبعلی، اقلام کشف شده را شامل پنج دستگاه خودرو سواری و ۱۵ دستگاه موتورسیکلت عنوان کرد.

وی از شهروندان خواست وسایل نقلیه خود را به دزدگیر مجهز کنند و در صورت وقوع هرگونه سرقت به سرعت موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

وی همچنین از دستگیری یک سارق سیم و کابل برق در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این فرد که اقدام به سرقت از تأسیسات برق کرده بود پس از دستگیری به پنج فقره سرقت کابل برق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد که در همین ارتباط یک نفر مالخر نیز دستگیر شد.

وی از انهدام شبکه ۲ نفری سرقت از خانه‌باغ‌های این شهرستان خبر داد و گفت: این شبکه تاکنون به ۱۸ فقره سرقت از خانه‌باغ‌ها به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال اعتراف کرده‌اند که در این ارتباط نیز علاوه بر ۲ نفر سارق، ۲ مالخر نیز دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شدند.

شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد و مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه انتظامی این شهرستان است.

۷۵۱۰/‏۶۱۸۵/‏۳۰۷۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید