دیدار وزیر صنعت با بازرگانان ایرانی مقیم عمان


 دیدار وزیر صنعت با بازرگانان ایرانی مقیم عمان

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران با تجار و صاحبان صنایع ایرانی مقیم عمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران که در صدر هیاتی به مسقط سفر کرده است، شامگاه چهارشنبه با تجار و صاحبان صنایع ایرانی مقیم عمان دیدار و گفتگو کرد. در این نشست که در سفارت ایران برگزار شد، شرکت کنندگان به طرح مسائل و مشکلات درباره فعالیت‌های خود پرداختند و در ادامه وزیر صنعت، معدن و تجارت طی سخنانی، بازرگانان و تجار ایرانی خارج از کشور را سفیران اقتصادی واقعی بر شمرد و خاطرنشان کرد که این سفیران اقتصادی در خط مقدم منافع ملی کشورمان تلاش مجدانه دارند.

وزیر صمت با تاکید بر ضرورت همگرایی و انسجام بیشتر فعالان تجاری ایرانی مقیم عمان، تاسیس تشکل تجار و صنعتگران ایرانی مقیم عمان را ضروری دانست و به برخی مسایل مطرح شده از سوی شرکت کنندگان پاسخ داد و اعلام کرد که مشکلات و موانع موجود سر راه گسترش همکاریهای بازرگانی و اقتصادی را پیگیری خواهند کرد.

پیش از سخنان وزیر صمت، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نوری شاهرودی سفیر ایران در مسقط به تشریح اقدامات ‌سفارت و رایزنی بازرگانی کشورمان برای تسهیل فعالیت بازرگانی میان ایران و عمان پرداخت.
وزیر صمت که ریاست کمیسیون مشترک همکاری‌های ایران و عمان را بر عهده دارد و هیات همراه همچنین با شماری از مسئولان بلندپایه عمانی دیدار و گفتگو کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال