پرسپولیس 2 – نیروی زمینی یک: کالدرون با برد شروع کرد


اولین بازی تدارکاتی پرسپولیس با سرمربیگری کالدرون با پیروزی دو بر صفر سرخ ها به پایاین رسید.پرسپولیس از ساعت 18 و پشت درهای بسته ورزشگاه شهید کاظمی مقابل نیروزی زمینی که هدایت آن را امید روانخواه برعهده دارد و اخیرا با استقلال مساوی کرده بود به میدان رفت و در نهایت با دو گل برنده شد.

پرسپولیس با ترکیب ابتدایی بوژیدار رادو شوویچ، محمد حسین کنعانی‌زادگان، حسین ماهینی، احسان حسینی، آدام همتی، محسن ربیع‌خواه، محمد نادری، سیامک نعمتی، سروش رفیعی، امید عالیشاه و مهدی شریفی به میدان رفت.

در این بازی پرسپولیس یکدست قرمز و نیروی زمینی با لباس زرد رنگ وارد زمین شدند. پرسپولیس در 30 دقیقه ابتدایی دو سه موقعیت نصف و نیمه ایجاد کرد.

در دقیقه 30 رادوشوویچ جای خودش را به ابوالفضل درویش‌وند برای پرسپولیس داد.

​داور به دلیل گرمای شدید هوا، یک دقیقه زمان استراحت اعلام کرد تا بازیکنان پس از نفس‌گیری، به بازی ادامه دهند.

در اواخر نیمه نخست ​سعید حسین پور به جای احسان حسینی برای پرسپولیس به میدان رفت.​سعید کریمی به جای آدام همتی و محمد حسینی به جای مهدی شریفی وارد بازی شدند.

در ادامه حسین ماهینی در برخوردی که با بازیکن حریف داشت، از ناحیه زانو احساس درد کرد و برای مداوا از زمین خارج شد و آدام همتی دوباره وارد بازی شد.

بعد از تساوی بدون گل در نیمه نخست پرسپولیس در نیمه دوم با ترکیب؛ علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیلزاده، محمد انصاری، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، فرشاد احمدزاده، مهدی ترابی، علی علیپور و محمد امین اسدی به میدان رفت.

بعد از تعویض های نیروی زمینی و چند موقعیتی که روی دروازه ها خلق شد دقیقه 72 پرسپولیس با پاس ترابی و ضربه امین اسدی سرانجام به گل رسید.در ادامه ​داور بار دیگر به دلیل گرمای هوا، یک دقیقه استراحت و تنفس اعلام کرد.

​در دقیقه 80 ارسال نورالهی از نقطه کرنر با ضربه سر سید جلال و حرکت آکروباتیک شجاع خلیل زاده به گل دوم پرسپولیس تبدیل شد.

در آخرین لحظات بازی تیم زردپوش با حمله از سمت چپ و ارسال توپ، مهاجم خود را صاحب موقعیت کرد که او نیز با ضربه سر یکی از گل های سرخپوشان را جبران کرد و بازی با نتیجه 2 بر یک به سود پرسپولیس تمام شد.

1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام 2 - آرسنال 3