بسته خبری لژیونرها/پورعلی‌گنجی یکشنبه در اسپانیا


گلر سیتی همبازی کریم

باشگاه ناتینگهام فارست انگلیس خبر داد آریانت موریچ، دروازه بان منچستر سیتی را به صورت قرضی به مدت یک فصل به خدمت گرفت.دروازه بان کوزویی سیتی 20 ساله است و گواردیولا او را برای کسب تجربه به چمپیون شیپ فرستاد. کریم انصاری فرد، مهاجم ملی پوش کشورمان در این فصل نیز برای ناتینگهام فارست بازی می کند. همچنین ناتینگهام فارست از عقد قرارداد با آلفا سمدو و یوری ریبریو از تیم بنفیکا برای مدت یک فصل به صورت قرضی خبر داد. آلفا سمدو، بازیکن 21 ساله خط میانی است که با بنفیکا تجربه بازی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد. یوری ریبروی 22 ساله نیز در خط دفاعی بازی می‌کند و در فصل گذشته لیگ برتر پرتغال به صورت قرضی برای ریوآوه بازی کرد. قرار است این 2 بازیکن جدید همراه فارست راهی اردوی آماده‌سازی یونان شوند.

5 بازی تدارکاتی برای الاهلی

نشریه «الرایه» قطر خبر داد تیم الاهلی با حضور تمام بازیکنانش تمریناتش را در اردوی هلند پیگیری می کند.الاهلی در این اردوی یک ماهه قرار است 5 دیدار تدارکاتی برگزار کند. تمام 5 دیدار دوستانه الاهلی با تیم های هلندی خواهد بود. الاهلی دوحه در خلال اردوی 20 روزه هلند به ترتیب با تیم‌های هیمولند، نایمخن، آیندهوون، بی‌آی‌سی و آلمره سیتی دیدارهای تدارکاتی برگزار خواهد کرد.تیم الاهلی هم‌اکنون تمرین‌های خود را با حضور بازیکنان بومی و 3 بازیکن خارجی شامل امید ابراهیمی، دی یونگ و نبیل الزهر در دوحه آغاز کرده است و هفته آینده راهی هلند خواهد شد.

بیات در تمرین شالروا

تیم شارلروا بلژیک سومین روز تمرینش را در اردوی تدارکاتی آلمان پیگیری کرد.سایت «dhnet» بلژیک خبر داد: در سومین روز تمرینات شارلروا در کشور آلمان علی قلی زاده در تمرینات گروهی حضور نداشت و مثل 3 روز گذشته به صورت انفرادی تمرین کرد.در این تمرین مهدی بیات، مدیر ایرانی باشگاه شارلروا و رئیس جدید فدراسیون فوتبال بلژیک نیز حضور پیدا کرد.

پورعلی یکشنبه در اسپانیا

نشریه «الرایه» قطر خبر داد کاروان تیم فوتبال العربی یکشنبه آینده عازم کشور اسپانیا است تا اردوی پیش از فصل خود را برگزار کند.مرتضی پورعلی گنجی، مدافع ملی پوش کشورمان در این فصل نیز برای العربی به میدان می رود و به همراه تیمش هفته آینده عازم اسپانیا خواهد بود.

3-350

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان