فراخوان شناسایی شریک تجاری در سرویس مرکز تماس مشتریان شرکت ملی پست
شرکت ملی پست، سرویس “مرکز تماس مشتریان” را به بخش خصوصی واگذار می کند. به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، براساس فراخوان این شرکت “ایجاد و بهرهبرداری از سامانهی مرکز تماس مشتریان” برون سپاری خواهد شد.در فراخوان اعلام شده از سوی پست، در این مدل مشارکت، تأمین و ارائه زیرساختهای نرمافزاری بر عهده شرکتکننده، بازاریابی، تأمین...
به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، براساس فراخوان این شرکت “ایجاد و بهرهبرداری از سامانهی مرکز تماس مشتریان” برون سپاری خواهد شد.
در فراخوان اعلام شده از سوی پست، در این مدل مشارکت، تأمین و ارائه زیرساختهای نرمافزاری بر عهده شرکتکننده، بازاریابی، تأمین مشتری و توسعه کسب و کار بر عهده طرفین است.
بر همین اساس، از شرکت های فعال در این حوزه دعوت می شود، مدارک و مستندات خود را حداکثر ظرف ۱۴ روز کاری از تاریخ انتشار (یکشنبه ۹۸/۵/۶) ارائه کنند.
برای دسترسی به متن فراخوان اینجا را کلیک کنید.