قدردان حمایت‌های ایران از بوسنی و هرزگوین هستیم


قدردان حمایت‌های ایران از بوسنی و هرزگوین هستیم

خانم منیرا سوباشیچ گفت: جمهوری اسلامی ایران از کشور‌هایی است که از دوران جنگ در کنار ملت بوسنی بود و همواره از مظلومان حمایت کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، رئیس انجمن مادران سربرنیتسا و ژپا، از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از ملت بوسنی و هرزگوین قدردانی کرد.
خانم "منیرا سوباشیچ" رئیس انجمن مادران سربرنیتسا و ژپا در مراسم سالگرد پیاده روی ۱۲۰ سربرنیتسا با حضور جمعی از جوانان ایرانی، گفت: جمهوری اسلامی ایران از کشور‌هایی است که از دوران جنگ در کنار ملت بوسنی بود و همواره از مظلومان حمایت کرده است.
خانم "سوباشیچ" همچنین از حضور جمعی از جوانان ایرانی در مراسم سالگرد پیاده روی یکصد و بیست سربرنیتسا، ابراز خرسندی کرد.
"مراد طاهروویچ" رئیس انجمن قربانیان و شاهدان نسل کشی بوسنی و هرزگوین نیز با قدردانی از حضور گروه ایرانی در مراسم سربرنیتسا، گفت: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است که برای تحقق صلح و ثبات در کشور بوسنی و هرزگوین مصمم است و ما قدردان این نیت‌های دوستانه مردم ایران هستیم.
"محمود حیدری" سفیر جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین هم گفت: رویکرد جمهوری اسلامی ایران همواره حمایت از استقلال، تمامیت ارضی و همزیستی صمیمانه همه اقوام در بوسنی هرزگوین است.
"حیدری" افزود: دوستی ملت ایران و بوسنی ثابت شده است و مردم بوسنی نیز همواره در شکل‌های مختلف از حمایت‌های ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرده اند.
"صالح احمدی" مسئول گروه ایرانی حاضر در مراسم پیاده روی سربرنیتسا، از حضور در این برنامه بین المللی ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدوارم حضور ما گامی برای تعمیق بیشتر دوستی‌های دو ملت ایران و بوسنی باشد.
در این مراسم که به میزبانی سفارت کشورمان در سارایوو برگزار شد، مسئولان و اعضای انجمن مادران سربرنیتسا و ژپا، انجمن قربانیان و شاهدان نسل کشی و گروه ایرانی حاضر در مراسم پیاده روی سربرنیتسا، رایزن فرهنگی و جمعی از دیپلمات‌های کشورمان، مدیر موسسه علمی و پژوهشی ابن سینا و کالج فارسی بوسنیایی حضور داشتند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان