ورامینی ها از خدام امام رضا (ع) استقبال کردند


ورامینی ها از خدام امام رضا (ع) استقبال کردند

تهران – ایرنا- آئین استقبال از کاروان خدام آستان قدس رضوی روز دوشنبه با حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش ایرنا همزمان با دهه کرامت، سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع)، کاروان خادمان بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه و حاملان پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) در جمع مردم شهرستان ورامین حاضر شدند و مورد استقبال عاشقان هشتمین ستاره آسمان امامت و ولایت قرار گرفتند.

ورامینی ها از خدام امام رضا (ع) استقبال کردند


خادمان حریم قدس رضوی در حالی که نوای " رضا رضا " سر می‌دادند، در میان انبوه مشتاقانی که با گل و اسپند به انتظار آنان بودند قرار گرفتند و پرچم گنبد مطلای حرم امام رضا (ع) را در اختیار عاشقان حریم رضوی قرار دادند.

ورامینی ها از خدام امام رضا (ع) استقبال کردند


این افراد با حضور در سپاه ناحیه ورامین و اتاق اصناف، درویژه برنامه‌هایی که به مناسبت دهه کرامت ترتیب داده شده بود شرکت کردند.
همزمان با دهه کرامت جشن‌های زیر سایه خورشید در شهرستان ورامین آغاز شده و تا میلاد با سعادت امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت.
فاصله زمانی یکم ذی القعده سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) تا یازدهم ذی القعده سالروز ولادت امام رضا (ع)، دهه کرامت نامگذاری شده است.
تهرام/۷۲۵۴/‌/‌۱۳۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز