بیرق متبرک امام رضا (ع) وارد سروآباد شد


بیرق متبرک امام رضا (ع) وارد سروآباد شد

سنندج - ایرنا - بیرق متبرک حرم مطهر امام رضا (ع) با استقبال گرم مردم وارد شهرستان سروآباد شد.

بیرق مبارک و متبرک حرم مطهر امام رضا (ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید با پنج نفر از خادمان حرم مطهر علی ابن موسی الرضا (ع) عصر امروز دوشنبه وارد سروآباد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد در حاشیه ورود این کاروان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیرق متبرک حرم مطهر امام رضا (ع) برای هشتمین سال متوالی است که به کردستان و شهرستان‌های آن وارد می‌شود.

حجت الاسلام حسین منتظری افزود: ورود این بیرق متبرک به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا (ع) است که بعد از شهرستان سنندج، سروآباد دومین شهرستان استان است که میزبان آن است.

وی یادآور شد: دیدار با بیماران بیمارستان شهید چمران سروآباد، دیدار با امام جمعه سروآباد، دیدار با خانواده های شهدا، مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، بسیجی و تجمع در حسینیه سپاه سروآباد از مهمترین برنامه‌های ورود بیرق متبرک امام رضا (ع) در این شهرستان است.

بیرق متبرک امام رضا (ع) وارد سروآباد شد

بیرق متبرک امام رضا (ع) وارد سروآباد شد

به گزارش ایرنا، پرچم متبرک و مبارک حرم مطهر امام رضا (ع) عصر امروز دوشنبه ۱۷ تیر با استقبال گرم مردم وارد سنندج مرکز استان کردستان شد، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان و فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان و حمل بیرق به شهرستان‌های سروآباد، مریوان، قروه، دهگلان و دیواندره از مهمترین برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در استان کردستان است.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی بیش از ۵۰ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

۷۳۵۴ / ‏‬ ۳۰۳۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی