فعالیت 579 سازمان مردم‌نهاد در آذربایجان غربی


فعالیت 579 سازمان مردم‌نهاد در آذربایجان غربی

گروه اجتماعی - سرپرست اداره کل فرهنگی - اجتماعی استانداری آذربایجان غربی از فعالیت 579 سازمان مردم‌نهاد در استان خبر داد و تاکید کرد: بهره‌مندی از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد در راستای اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بسیار موثر است.

فعالیت 579 سازمان مردم‌نهاد در آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سیدهادی طباطبائی، سرپرست اداره‌کل فرهنگی - اجتماعی استانداری آذربایجان غربی، عصر امروز، ۱۷ تیر ماه، در نشست چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که با حضور آیت‌الله‌العظمی بطحائی گلپایگانی، در محل فرهنگسرای جوان ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: امسال چهلمین سال انقلاب را جشن گرفتیم و درواقع چهل سالگی انقلاب تازه آغاز شده و نهادهای انقلابی چهل ساله می‌شوند.

وی ادامه داد: ما هشت سال جنگ تحمیلی را در بدترین شرایط با تمام دنیا انجام دادیم که اتفاقات این جنگ بسیار افتحارآفرین بود و پس از آن وارد فاز سازندگی شده و پس از آن نیز تحریم‌ها آغاز شد، ولی عزت ما رو به روز بیشتر شده است.

طباطبایی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی را به صاحب اصلی آن خواهیم رساند، خاطرنشان کرد: بهره‌مندی از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد در راستای اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب بسیار موثر بوده و درحال‌حاضر ۵۷۹ سازمان مردم‌نهاد در استان مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه چندین سازمان مردم‌نهاد نیز در دست تاسیس هستند و به ۶۰۰ سازمان افزایش خواهند یافت، یادآور شد: تمامی این سمن‌ها باید درگیر چهلمین سالگرد انقلاب بوده و آن را برای مردم تبیین کنند.

سرپرست اداره کل فرهنگی - اجتماعی استانداری آذربایجان غربی بیان کرد: اداره جامعه باید به دست مردم سپرده شود، چراکه هشت سال جنگ تحمیلی نیز به دست مردم اداره شد و دولت نیز از این رو تاکید بر فعال‌سازی هرچه بیشتر سمن‌ها دارد.

وی تاکید کرد: تمامی مردم این کشور فارغ از جریان‌های سیاسی، همه در مسیر اعتلای کشور حرکت می‌کنند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟