وزیر ورزش و جوانان از استاندار آذربایجان‌غربی قدردانی کرد


وزیر ورزش و جوانان از استاندار آذربایجان‌غربی قدردانی کرد

ارومیه - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان با ارسال لوح از «محمدمهدی شهریاری» استاندار آذربایجان‌غربی و رییس ستاد برگزاری هفته سوم لیگ ملت های 2019 والیبال در میزبانی شایسته هفته سوم این مسابقات تقدیر کرد.

مسعود سلطانی‌فر در متن این لوح تقدیر آورده است: به فضل الهی و پس از ماه‌ها تلاش و همدلی استان آذربایجان‌غربی و شهر زیبای ارومیه، شهر عشاق والیبال جهان میزبان بزرگترین و معتبرترین رویداد دنیا گردید و هفته سوم لیگ ملت های ۲۰۱۹ به شایستگی تمام و با رضایت نمایندگان فدراسیون جهانی، فدراسیون ایران و تیم های لهستان، کانادا و روسیه و درخشش بی مثال سروقامتان غیور تیم ملی کشورمان برگزار شد.

وی ادامه داده است: بدین وسیله از تمامی تلاش ها و پیگیری‌های موثر جنابعالی به عنوان رییس ستاد برگزاری این مسابقات و نیز مدیریت شایسته و ارزشمند که سربلندی استان در میزبانی این مسابقات را موجب گردید تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند سبحان سلامتی، بهروزی و توفیقات روز افزون شما را مسئلت می نمایم.

تماشاگران پرشور و شعور ارومیه‌ای نیز پس از پایان هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در ارومیه از سوی مسوولان مورد قدردانی قرار گرفتند؛ هوادارانی که با حمایت های بی دریغ خود پیروزی‌های دلچسب تیم ملی ایران در این رقابت ها را رقم زدند و بار دیگر نشان دادند که ارومیه به حق شهر عشاق والیبال است.

در سال‌های گذشته تنها تهران به لحاظ شرایط فنی و استانداردهای برگزاری مسابقات، استحقاق میزبانی رقابت‌های بین المللی از جمله در حوزه والیبال را داشت و در چنین شرایطی ارومیه نخستین شهر به جز پایتخت به شمار می‌رود که لیگ ملت‌های والیبال را میزبانی کرد.

سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه یکی از بزرگترین سالن‌های توپ و تور کشور به شمار می‌رود و رقابت‌های هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال با حضور تیم‌های ملی ایران، کانادا، لهستان و روسیه در این سالن برگزار شد که حاصل آن کسب سه پیروزی ارزشمند برای تیم ملی ایران بود.

موضوع میزبانی شهر ارومیه در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در دی ماه سال گذشته تصویب و نهایی شد و نخستین گام‌ها برای میزبانی باشکوه و بدون مشکل در این خصوص طی این مدت برداشته شد تا نام ارومیه در تاریخ این رقابت‌ها به یادگار بماند.

۷۱۵۶/‏۷۱۲۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه