بسته خبری لژیونرها/اعلام رقم رضایتنامه امیری


مدت دوری محرمی مشخص شد

سایت «Vecernji»کرواسی خبر داد که صادق محرمی، مدافع دیناموزاگرب در اردوی تدارکاتی اسلوونی مصدوم شده است و به مدت 4 تا 6 هفته خانه نشین شده است.او برای حضور در پستش خط دفاع دیناموزاگرب با پینتو و استویانوویچ رقابت تنگاتنگی دارد و باید برای حضور در ترکیب اصلی تلاش زیادی کند.

500 هزار یورو رقم رضایتنامه امیری

سایت «فاناتیک» ترکیه خبر داد که وحید امیری، هافبک ایرانی ترابزون اسپور در فصل جدید جایی در برنامه های اونای کارامان، سرمربی تیم ندارد و به همین خاطر به دنبال تیم جدیدی است.تراکتورسازی تبریز با هدایت مصطفی دنیزلی به دنبال او بود ولی تراکتوری ها با این انتقال مخالفت کردند. از سوی دیگر سپاهان به صورت جدی دنبال امیری است. ترابزون اسپور برای فروش امیری به سپاهان 500 هزار یورو درخواست کرده است.البته وحید امیری این مبلغ را تکذیب کرده است.

یک نیجریه ای رکورد کاوه را شکست

سایت فوتبال نیوز بلژیک نوشت: کلوب بروژ با حذف رقبای انگلیسی همانند کریستال پالاس، ساوتهمپتون، نیوکاسل و چند تیم دیگر مطرح لیگ برتری موفق به جلب نظر تیم دسته‌دومی اسپیزای ایتالیا جهت عقد قرارداد انتقال داوید اوکرکه، مهاجم 21 ساله نیجریه‌ای با پرداخت 10 میلیون یورو شده است.بر اساس این گزارش، 10 میلیون یورو 2 برابر مبلغی است که سال گذشته کلوب بروژ برای خرید گران‌قیمت‌ترین بازیکن خود یعنی کاوه رضایی به تیم شارلوا پرداخت کرده بود. داوید اوکرکه نیجریه‌ای در فصل گذشته سری B ایتالیا 10 گل به ثمر رساند و 12 پاس گل داد. این مهاجم 21 ساله می‌تواند رقیب جدی برای کاوه رضایی در فصل جدید ژوپیلر لیگ بلژیک باشد.

اللهیار منتظر اولین بازی

اللهیار صیادمنش در جدیدترین مصاحبه اش به سایت باشگاه فنرباغچه گفت:« فنرباغچه را خوشحال کنم.از روز اولی که به تیم پیوستم هواداران استقبال خوبی از من کردند. آنها هر روز به تمرینات تیم می آیند و ما را حمایت می کنند. از هواداران پرشور و بی شمار فنرباغچه پیش از آمدنم به ترکیه شنیده بودم. الان با حضور در تیم متوجه شدم که هواداران این کاملا متفاوت هستند.من بی صبرانه خودم را برای اولین بازی فصل آماده کردم و منتظر دیدار با هواداران هستم.»

3-350

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تنها 20 حکم قانون هوای پاک اجرا شده است