خدمتی دیگر از پست: قبول بار و امانات دانشجویان در خراسان شمالی


پست خراسان شمالی با اجرای “طرح دانشجویی بار و امانت دانشجویان” اقدام به راه اندازی باجه پستی در دانشگاه ها و موسسات آموزشی سراسر استان کرده است. به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، با هماهنگی به عمل آمده با مراکز دانشگاهی، در قالب این طرح، بار و امانات دانشجویان غیربومی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان، توسط این باجه ها قبول...

خدمتی دیگر از پست: قبول بار و امانات دانشجویان در خراسان شمالی
پست خراسان شمالی با اجرای “طرح دانشجویی بار و امانت دانشجویان” اقدام به راه اندازی باجه پستی در دانشگاه ها و موسسات آموزشی سراسر استان کرده است.

به گزارش فاوانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، با هماهنگی به عمل آمده با مراکز دانشگاهی، در قالب این طرح، بار و امانات دانشجویان غیربومی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان، توسط این باجه ها قبول و به مقاصد مورد نظر در هر نقطه از کشور ارسال می شود.
بسته ها و امانات دانشجویان به صورت موردی و انبوه دریافت و پس از بیمه شدن، با اختصاص کد رهگیری به صورت پست سفارشی یا پیشتاز ارسال می شود.
علاوه بر این، پست استان خراسان شمالی به منظور تسهیل در خدمات دهی به دانشجویان غیربومی این استان، اقدام به راه اندازی خدمات انبارداری نیز کرده است، به این صورت که دانشجویان می توانند وسایل و بسته های خود را تا شروع ترم بعد در اداره پست شهرستان محل تحصیل خود به امانت بگذارند.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان