ارتقای زیرساخت‌های اورژانس قم ضروری است


ارتقای زیرساخت‌های اورژانس قم ضروری است

قم - ایرنا - استاندار قم، با تاکید بر اینکه نیاز به تقویت زیرساخت‌های مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم داریم، گفت: با اعتبارات استانی نمی‌توانیم این امر را محقق کنیم و باید از ظرفیت‌های ملی در این راستا بهره گرفته شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست روز یکشنبه در دیدار پیرحسین کولیوند رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کشور، اظهار کرد: باید هم‌افزایی بین دستگاه‌های امدادی و خدماتی قم افزایش یابد که این مساله به صورت استانی مدیریت خواهد شد.

وی با بیان اینکه قم در شاهراه ۱۷ استان کشور قرار دارد، افزود: علاوه بر بار مسئولیت ارائه خدمات پزشکی به شهروندان قم، خدمت‌رسانی به بیش از ۲۰ میلیون زائر و مسافر عبوری از محورهای مواصلاتی و همچنین انتخاب قم به عنوان معین استان تهران، بهبود شاخص‌های خدمات درمانی در قم را به ضرورت اجتناب‌ناپذیر تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه در بحث اورژانس جاده‌ای در سال جاری ۲ پایگاه اورژانس کلنگ‌زنی شده است، ادامه داد: باید پشتیبانی بیشتری برای ارتقای زیرساخت‌ها و خدمات اورژانس جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان قم صورت بگیرد.

استاندار قم، ضمن قدردانی از اقدام‌های اورژانس قم خاطرنشان کرد: در مناسبت‌هایی همچون عید نوروز و نیمه شعبان شاهد خدمات بسیار خوب مرکز فوریت‌های پزشکی استان هستیم.

۷۴۰۶/ ۶۱۳۳/‏

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)