بهسازی پارک جنگلی بیرجند 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


بهسازی پارک جنگلی بیرجند 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بیرجند - ایرنا - عملیات بهسازی پارک جنگلی بیرجند تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که شامل پیست پیاده، دوچرخه، سنگفرش ، اجرای دیوار سنگی، زیرسازی و نقشه برداری است.

شهردار بیرجند گفت: سعی داریم با کار کارشناسی در جهت زیباسازی پارک جنگلی، از این نعمت خدادادی شهر استفاده مطلوب و آن را به تفریحگاهی مناسب برای شهروندان تبدیل کنیم و ۴۶۰ میلیون تومان تاکنون هزینه شده است.

محمدعلی جاوید روز یکشنبه در بازدید از روند پیشرفت پروژه زیباسازی پارک جنگلی اظهار داشت: از فضاسازی این پارک می توان برای جذب گردشگر استفاده کرد.

وی پارک جنگلی بیرجند را یکی از ظرفیت های مغفول این شهر دانست که با اجرای عملیات بهسازی و زیباسازی و ایجاد رستوران ها و فضاهای تفریحی، رونق خوبی خواهد گرفت.

شهردار بیرجند از اجرای این پروژه با اعتبار ۲ میلیارد تومان خبر داد و گفت: زیباسازی پارک جنگلی با رویکرد سلامت خانواده و به منظور گسترش اراضی تفریحی در دستور کار شهرداری بیرجند قرار گرفته است.

وی بیان کرد: اقداماتی شامل کف سازی، ایجاد پیست دوچرخه سواری، فضای نشیمن، احداث نمازخانه و سرویس بهداشتی، پارکینگ و فضاهای تجاری در این پروژه اجرا می‌شود.

جاوید با اشاره به اجرای آمفی تئاتر، سالن اجتماعات و اقامتگاه گردشگری در طرح زیباسازی پارک جنگلی به مساحت ۴۰ هکتار، نسبت به منفعت و بازدهی خوب این طرح برای شهر، شهروندان و مدیریت شهری ابراز امیدواری کرد.

وی با تاکید بر اهمیت تفرجگاه‌های شهری یادآور شد: پارک‌های سطح شهر از دیدگاه تامین فضاهای فراغتی و بستر ارتباط و تعامل اجتماعی حائز اهمیت بوده و طراحی پارک های سطح شهر باید متناسب با منطقه انجام شود.

۹۸۹۳*۳۰۲۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی