طرح نوآفرین برای حمایت از ایده پردازان اجرایی می‌شود


معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: طرح نوآفرین با هدف حمایت از تیم‌های استارت آپی، پیش از پایان ماه تیر به صورت کامل عملیاتی می‌شود. به گزارش فاوانیوز به نقل از فارس، امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: تیم‌‌های استارت‌آپی در کشور با مشکلاتی...

طرح نوآفرین برای حمایت از ایده پردازان اجرایی می‌شود
معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: طرح نوآفرین با هدف حمایت از تیم‌های استارت آپی، پیش از پایان ماه تیر به صورت کامل عملیاتی می‌شود.

به گزارش فاوانیوز به نقل از فارس، امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: تیم‌‌های استارت‌آپی در کشور با مشکلاتی روبه‌رو هستند که برای برداشتن این موانع و مشکلات طرح‌هایی در نهادهای مختلف وجود دارد، بر این اساس وزارت ارتباطات برای شکل‌گیری استارت‌آپ‌های بیشتر و با کیفیت‌تر و برداشتن موانع طرح نوآفرین را در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: طرح نوآفرین در چند روز آینده به صورت سراسری اعلام می‌شود که افراد در سایت این طرح می‌توانند ثبت‌نام کنند.
نظامی اضافه کرد:‌ حمایت‌ از استارت‌آپ در داخل کشور موجب می‌شود که کمتر شاهد پدیده فرار استارت‌آپی یا فرار مغزها باشیم.
معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد:‌ طرح نوآفرین پیش از پایان تیرماه به صورت کامل عملیاتی می‌شود.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خجالت آور رونمایی از حاملگی دختر تهرانی در عروسی اش بین میهمانان ! / عکس سونوگراف...