مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر کشور در دامغان آغاز شد


مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر کشور در دامغان آغاز شد

سمنان- ایرنا- مسابقات والیبال نوجوانان پسر کشور با حضور 180 والیبالیست در قالب 10 تیم در 2 گروه به میزبانی شهرستان دامغان آغاز شد.

رئیس هیات والیبال دامغان عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: تیم‌های سیستان و بلوچستان، بوشهر، قم، اردبیل و سمنان در گروه الف این رقابت‌ها قرار دارند و تیم‌های زنجان، چهارمحال بختیاری، کردستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد درگروه ب به رقابت می‌پردازند.
مجید خدابخش افزود: این رقابت‌ها به مدت هفت روز از ۱۵ تا ۲۱ تیر ۹۸ در سالن ۹ دی استادیوم حمزه سیدالشهدا دامغان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: ۲ تیم برتر هر گروه وارد مرحله نیمه نهایی شده و روزهای پنجشنبه و جمعه دیدار نیمه نهایی و نهایی برگزار خواهد شد.
خدابخش گفت: در این مسابقات ۱۴ داور قضاوت بازی ها را برعهده دارند که از این تعداد سه داور اعزامی از فدراسیون، سه داور منتخب استان سمنان و هشت نفر از دامغان در گروه داوری قرار دارند.
رئیس هیأت والیبال دامغان با بیان اینکه روزانه چهار دیدار برگزار می‌شود، گفت: میزبانی مسابقات کشوری باعث بالا رفتن انگیزه ورزشکاران شهرستان شده و تجربه این دیدارها، در ارتقای سطح والیبالیست‌ها بسیار تاثیرگذار است.‌

۳۸ هیات ورزشی در دامغان فعالیت دارند و چهار هزار نفر در این شهرستان بیمه شده ورزشی هستند.
۹۸۵۶‌/‏۶۱۰۳


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی