تشکل‌های مردمی؛ پرچمدار خدمت کریمانه/برگزاری برنامه‌های دهه کرامت به‌دور از خرافات


تشکل‌های مردمی؛ پرچمدار خدمت کریمانه/برگزاری برنامه‌های دهه کرامت به‌دور از خرافات

حجت‌الاسلام طیب‌حسینی با بیان‌اینکه تشکل‌های مردمی پرچمدار خدمت کریمانه هستند، گفت: هیئت اندیشه‌ورز شورای هماهنگیِ بزرگداشت دهه کرامت تلاش دارد برنامه‌های این دهه، به دور از اغراق‌گویی‌ها و خرافات برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «سید حسن طیب حسینی» در نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت با بیان اینکه این شورا تصمیم ساز است ولی تصدی گری نمی کند، اظهار کرد: این شورا تلاش دارد نقش مردم و تشکل های مردمی را در اجرای برنامه های دهه کرامت تقویت کند.

مسئول هیئت اندیشه ورز شورای هماهنگی دهه کرامت تاکید کرد: افزایش شادی و نشاط معنوی مردم با تاکید بر محتوای دینی، وظیفه اصلی هیئت اندیشه ورز است که با همکاری حوزه های علمیه انجام می شود.

وی با اشاره به شعار دهه کرامت در سال 98 یعنی «خدمت کریمانه؛ مهربانی به رسم اهل بیت(ع)» افزود: تشکل های مردمی پرچمدار خدمت کریمانه هستند و امسال این موضوع را در کمک رسانی به سیل زدگان مشاهده کردیم.

طیب حسینی خاطرنشان کرد: هیئت اندیشه ورز شورای دهه کرامت تلاش دارد برنامه های دهه کرامت به دور از اغراق گویی ها و خرافات برگزار شود.

گفتنی است، نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت و آئین رونمایی از پوستر این دهه امروز (سه شنبه، ۱۱ تیرماه) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل این وزارتخانه برگزار شد.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟