نتیجه سازش در برابر ظلم، نکبت و ایستادگی در برابر آن پیروزی است


نتیجه سازش در برابر ظلم، نکبت و ایستادگی در برابر آن پیروزی است

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: هزینه و نتیجه سازش در برابر استکبار و ظلم چیزی جز نکبت نیست اما نتیجه مقاومت و ایستادگی در برابر آن پیروزی است.

حجت الاسلام علی خاتمی روز جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان افزود: هر چند ایستادگی و مبارزه با مستکبر هزینه دارد اما طعم شیرین پیروزی بعد از آن انسان را دلگرم و امیدوار می کند.

وی با بیان اینکه در نشست گروه ۲۰ و معامله قرن، نقشه های آمریکا و عمال آن با شکست مواجه شد و نتیجه ای که می خواست را نگرفت، اظهار داشت: سر مستکبران در این موضوع به سنگ خورد.

حجت الاسلام خاتمی تاکید کرد: ملت ها و مظلومان جهان در سراسر نقاط دنیا تنها با ایستادگی و راهبرد مقاومت امکان پیروزی در برابر مستکبران و دولت های استعمارگر را دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به فرا رسیدن زمان حج ابراهیمی، گفت: تمام حجاج ایرانی در اصل سفیران انقلاب اسلامی، نماینده ملت ایران، شهدای دفاع مقدس و نماد مقاومت در برابر آمریکای جهانخوار و شرور است، بنابراین باید به ملیت و هویت جمهوری اسلامی در این سفر معنوی آبرو ببخشد.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش مسئولان و هماهنگی با معاون اول رییس جمهوری در سفر به استان زنجان، با درخواست پرواز حجاج زنجانی از فرودگاه این شهر موافقت شد.

حجت الاسلام خاتمی اظهار داشت: پرداخت مالیات به عنوان محلی برای کمک به مخارج دولت در بخش های مختلف محسوب می شود، لذا باید هرکسی که کسب و کارش شامل پرداخت مالیات می شود در این زمینه احساس مسئولیت کند.

به گزارش ایرنا، قبل از این به خاطر دایر نبودن فرودگاه های همدان و زنجان این سفرها قرار بود از سایر استان ها انجام شود.

/۶۰۸۵/۳۲۱۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگران زن و مرد شمالی ایرانی / باورتان نمی شود ! + عکس ها و اسامی