اعلام جزئیات زمان بندی دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران


مطلب اعلام جزئیات زمان بندی دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ مقدمات و آماده‌سازی‌ها برای دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران از اواخر فروردین‌ماه سال 98 آغاز شده و طی زمان بندی های اعلام شده در زیر پیش‌روی خواهد کرد....

مقدمات و آماده‌سازی‌ها برای دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران از اواخر فروردین‌ماه سال ۹۸ آغاز شده و طی زمان بندی های اعلام شده در زیر پیش‌روی خواهد کرد.

خبرهای دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران نیز از راه رسید؛ جشنواره‌ای که اکنون با گذشت دوازده سال از پیدایش آن، اهداف بزرگتری را در سر می‌پروراند.

دبیرخانه جشنواره وب و موبایل ایران امسال زمان‌بندی هایی را اعلام کرده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

زمان‌بندی دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

زمان بندی دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران شامل فرایند ثبت نام و ثبت آثار، مرحله اول داوری و رای گیری مردمی، مرحله دوم داوری، نشست شورای داوران، معرفی کاندیدای هر گروه و درنهایت مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران است.

ثبت نام و ثبت آثار

شرکت کنندگان می‌توانند با ثبت نام از طریق داشبورد جشنواره وب و موبایل ایران، وب سایت ها و اپلیکیشن های خود را برای شرکت در این دوازدهمین دوره این جشنواره ثبت نمایند.

فرایند ثبت نام و ثبت آثار از اول مهرماه ۹۸ آغاز شده و تا ۲۵ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

مرحله اول داوری و رای گیری مردمی

مرحله اول داوری از ۲ آذرماه ۹۸ آغاز خواهد شد و کمیته ثبت آثار نیز فعالیت خود را از ۷ مهرماه آغاز می‌کند.

همچنین امسال فرایند رای‌گیری مردمی همزمان با شروع ثبت آثار آغاز خواهد شد و شرکت کنندگان می‌توانند همزمان با ثبت نام در جشنواره کد رای گیری مردمی را دریافت نموده و برای دریافت رای، روی آثار خود قرار دهند.

گفتنی است که فرایند رای‌گیری مردمی امسال جشنواره وب و موبایل ایران از طریق پلتفرم جشنواره و به صورت آنلاین انجام خواهد شد که فرایند های آن در مطالب آتی به صورت کامل توضیح داده خواهد شد.

مرحله دوم داوری و نشست شورای داوران

در ادامه پس از پایان مرحله اول داوری در تاریخ ۴ دی ماه، نشست شورای داوران جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ های ۵ و ۶ دی‌ماه برگزار خواهد شد و با معرفی کاندیدای هر گروه و آغاز مرحله دوم داوری در تاریخ ۷ دی‌ماه، این کاندیدا برای انتخاب اثر برگزیده سال وارد مرحله دوم می‌شوند.

اختتامیه دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

مراسم اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران امسال در تاریخ ۳ و ۴ بهمن ۹۸ در تهران برگزار می‌شود و برندگان دوره دوازدهم در این مراسم معرفی خواهند شد.

شایان ذکر است امسال کنفرانس های یک روزه جشنواره وب و موبایل ایران در شهر های دیگری نیز برگزار می‌شوند که تاریخ و جزییات برگزاری این کنفرانس ها نیز به زودی اعلام می‌گردند. برای اطلاع از جزییات بیشتر نیز می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل