سرمربی تیم ملی حفاری: 70 درصد بازیکنان مورد نظرمان را جذب کردیم


سرمربی تیم ملی حفاری: 70 درصد بازیکنان مورد نظرمان را جذب کردیم

اهواز - ایرنا – سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: تقریباً 70 درصد بازیکنان مورد نظرمان را که اغلب در سال های گذشته همراه ما بودند، در این فصل جذب کردیم.

یعقوب مراقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سال قبل عنوان سوم لیگ برتر را کسب کردیم و این کارمان را در این فصل سخت تر می کند چون انتظارات از ما بالا رفته است، این در حالی است که حسین فهیمی، بهزاد عظیمی و علیرضا رفیعی سه بازیکن اصلی خود را از دست دادیم اما با این حال ناامید نیستیم و تلاش می کنیم بهترین بازی ها را ارائه دهیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری افزود: بودجه امسال ما کمتر از ۱۰ میلیارد ریال است در حالی که تیم های دیگر بالای چندین برابر ما هزینه کرده اند با این وجود به جوانان مان امید داریم و به یقین بهترین نتایج را کسب می کنیم.

وی گفت: تیم ما تقریباً به آمادگی نسبی برای حضور در مسابقات رسیده است اگر چه ما شناخت کافی از تیم شاهین کرمانشاه نداریم و تنها می دانیم که آنها قهرمان لیگ یک هستند و اولین سال حضورشان را در لیگ برتر تجربه می کنند لذا پیش بینی می کنیم که بازی سختی در پیش داریم؛ با توجه به تمرینات خوبی که داشتیم تلاش می کنیم با دست پر از میدان خارج شویم.

مراقی در خصوص اردوی این تیم در بروجن گفت: اگر چه نتوانستیم بازی های تدارکاتی خوبی در این اردو انجام دهیم ولی روی هم رفته برای هماهنگی بیشتر بازیکنان و ارائه کارهای تاکتیکی ۲ بازی تدارکاتی انجام دادیم و از عملکرد بازیکنان راضی بودیم.

وی ادامه داد: محسن محمدزاده بعد از گذراندن خدمت سربازی به تیم ما برگشت همچنین محمد ربیحاوی بازیکن سال های قبل تیم های پایه و بزرگسالان ما در این فصل تیم ما را همراهی می کند، فرید نمازی دیگر بازیکن با تجربه ما که سال گذشته در تیم نفت وسط عراق بازی می کرد به تیم ما اضافه شد.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری افزود: مابقی بازیکنان ما جوان هستند که در کنار افراد همچون احمد ملاعلی، الیاس براتی و سجاد بابایی تیم خوبی را روانه مسابقات می کنیم.

وی با بیان اینکه اولویت مان جذب بازیکنان بومی استان بود گفت: در این فصل با توجه به درخواست مدیرعامل باشگاه نگاه مان به نیروهای بومی و جوان استان بود تا در سال های آینده بازیکنان بومی بیشتری در اختیار داشته باشیم هر چند که ملی حفاری همواره شخصیت لازم برای کسب نتایج خوب را داشته و در سال های گذشته این موضوع با وجود مربیان بومی استان، ثابت شده است.

گفتنی است تیم ملی حفاری روز جمعه در اولین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتسال به مصاف تیم شاهین کرمانشاه می رود.

۹۸۷۹/‏۶۰۰۲


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!