جشنواره تئاتر استان تهران با محوریت لبخند در شهرستان پاکدشت برگزار می شود


جشنواره تئاتر استان تهران با محوریت لبخند در شهرستان پاکدشت برگزار می شود

تهران – ایرنا – دبیر اجرایی دوازدهمین جشنواره تئاتر شهرستان پاکدشت از برگزاری این جشنواره ویژه استان تهران و با محوریت لبخند در این شهرستان خبر داد.

بهزاد فراهانی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: فراخوان دوازدهمین دوره تئاتر پاکدشت، ویژه استان تهران با محوریت لبخند از بهمن ماه سال گذشته و دبیرخانه این جشنواره از اول اردیبهشت ماه، فعالیت خود را در پاکدشت آغاز کرد.
وی افزود: در زمان رسمی فراخوان جشنواره ۸۴ اثر از سراسر استان تهران به دبیرخانه جشنواره ارسال و توسط ابراهیم گله دار زاده، فرزاد شیرنسب و مجید ستایش مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی گفت: از شهرستان های اسلامشهر ۶ اثر، بهارستان ۳ اثر، پاکدشت ۱۳ اثر، پردیس ۱ اثر، پیشوا ۵ اثر، دماوند ۲ اثر، رباط کریم ۶ اثر، رودهن ۱ اثر، ری ۲ اثر، تهران ۲۶ اثر، شهریار ۲ اثر، قرچک ۴ اثر، ملارد۴ اثر و ورامین ۹ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
فراهانی تصریح کرد: پس از بازبینی آثار ارسال شده توسط داوران، در نهایت از ورامین یک اثر، اسلامشهر یک اثر، قرچک ۲ اثر، تهران ۲ اثر، ری یک اثر، دماوند یک اثر، پاکدشت ۳ اثر و رباط کریم یک اثر در مجموع ۱۲ اثر به مرحله نهایی جهت رقابت راه یافتند.

جشنواره تئاتر استان تهران با محوریت لبخند در شهرستان پاکدشت برگزار می شود


وی گفت: در بخش جانبی و به عنوان میهمان، یک اثر نمایشی از اتباع افغانستانی ساکن در شهرستان پاکدشت نیز یک کار در مرحله نهایی حضور خواهد داشت.
دبیر اجرایی دوازدهمین جشنواره تئاتر پاکدشت افزود: آثار راه یافته به مرحله نهایی از هفدهم تا ۲۰ تیرماه در آمفی تئاتر کتابخانه امام جعفر صادق (ع، سالن زنده یاد هوشنگ حنیفه فرهنگسرای امام خمینی (ره) و سالن اجتماعات فرهنگسرای امام خمینی پاکدشت (سینما فرهنگ) در دو سانس شامل یک سانس مردمی و یک سانس ویژه داوران روی صحنه می رود.
فراهانی اظهار داشت: آئین اختتامیه این جشنواره ۲۱ تیرماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
در آئین اختتامیه، در بخش‌های کارگردانی، نویسندگی و بازیگری زن و مرد (هر بخش سه برگزیده) و بخش‌های موسیقی، آفیش و بروشور، طراحی صحنه و لباس، طراحی چهره و نمایش برگزیده (هر بخش یک برگزیده) انتخاب می شوند.
پاکدشت در ۲۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/۷۲۵۴/‏/‏۶۱۳۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید