تصادف جاده بوکان – شاهین دژ یک کشته و 3 زخمی داشت


تصادف جاده بوکان – شاهین دژ یک کشته و 3 زخمی داشت

مهاباد - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: برخورد شدید 2 دستگاه خودرو در جاده سد شهید کاظمی محور بوکان – شاهین دژ یک کشته و سه زخمی برجای گذاشت.

فواد هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این سانحه شامگاه سه شنبه ساعت ۲۴ در مسیر جاده بوکان به شاهین دژ و در پنج کیلومتری این محور و براثر برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری سمند با یک دستگاه خودروی پژو اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: در اثر این حادثه یک جوان ۲۰ ساله از سرنشینان خودروی پژو در دم جان خود را از دست داد و سه نفر از سرنشینان هر ۲ خودرو نیز مصدوم شدند.

هاشمی با بیان اینکه حال یکی از مصدومان این حادثه وخیم اعلام شده است، اظهار کرد: مصدومان به وسیله سه دستگاه آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید قلی پور بوکان منتقل شده اند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرستان بوکان با بیان اینکه علت اصلی وقوع این حادثه توسط پلیس راه در دست بررسی است، اضافه کرد: به گفته شاهدان عینی رانندگان این خودروها در این مسیر کورس گذاشته بودند که دچار این حادثه شدند.

این محور مواصلاتی به طول ۳۵ کیلومتر به علت داشتن نقاط حادثه خیز سالانه ده ها نفر کشته برجای می گذارد.
شهرستان بوکان با داشتن بیش از ۱۵۰ کیلومتر راه برون شهری در محور مواصلاتی خود بدون پلیس راه است و در تصادفات رانندگی نزدیکترین پلیس راه به محل وقوع تصادف اعزام می شود.

بوکان در جنوب آذربایجان غربی است.

۷۵۱۰/۶۱۸۵/۷۱۲۹


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل قهرمانی پرسپولیس