برگزاری مراسم جشن عروسی در استانبول


به فکر یک جشن عروسی خاطره انگیز برای روز ازدواج تان هستید؟ اگر در حال ازدواج هستید و این روزها برای برگزاری جشن عروسی تان دغدغه دارید و نمی دانید چطور این مراسم باشکوه را برگزار کنید، ما برای شما پیشنهادات ویژه ای داریم. برای تمام کسانی که دغدغه اجرای مراسم دارند دالاهو خدمات ویژه ای را در شهر استانبول عرضه می کند. هر مراسمی را که در ذهن دارید...

به فکر یک جشن عروسی‌ خاطره‌انگیز برای روز ازدواج‌تان هستید؟ اگر در حال ازدواج هستید و این روزها برای برگزاری جشن عروسی‌تان دغدغه دارید و نمی‌دانید چطور این مراسم باشکوه را برگزار کنید، ما برای شما پیشنهادات ویژه‌ای داریم. برای تمام کسانی که دغدغه اجرای مراسم دارند دالاهو خدمات ویژه‌ای را در شهر استانبول عرضه می‌کند. هر مراسمی را که در ذهن دارید دالاهو به بهترین شکل آن را اجرا خواهدکرد. اما چطور؟

برگزاری عروسی در استانبول

چندین سال قبل شاید اگر به برگزاری مراسم عروسی فکر می‌کردید، ترس به دل‌تان راه پیدا می‌کرد؛ اما امروز به راحتی و با وجود موسسات برگزاری مراسم عروسی در استانبول، می‌توانید از مزایای برگزاری مراسم عروسی‌تان در ترکیه، کشوری در همسایگی ایران، استفاده کنید. برای زوج‌های جوانی که قصد دارند مراسمی متفاوت در خارج از ایران برگزار کنند، پیشنهاد ویژه‌ای داریم. در ادامه، از نظر اقتصادی برگزاری مراسم عروسی در استانبول را بررسی خواهیم کرد. قیمت عروسی گرفتن در ترکیه چقدر با ایران تفاوت دارد؟ چه امکانات و فرصت‌هایی برای برگزاری مراسم عروسی در ترکیه و استانبول وجود دارد؟ می‌توانید یک سفر کوتاه به ترکیه داشته باشید و ضمن خریدِ بهترین لباس‌های مجلسی و عروسی در استانبول، مراسم خودتان را نیز همانجا برگزار کنید.

مکان برگزاری مراسم عروسی در استانبول کجاست؟

استانبول شهری تاریخی است. بناها و عمارت‌های تاریخی در این شهر مکان بسیار مناسبی برای برگزاری جشن‌های شما هستند. اگر دوست ندارید در یک فضای سرپوشیده مراسم خود را برگزار کنید، پیشنهاد ما برگزاری مراسم عروسی در استانبول و روی آب است. این روزها برگزاری مراسم عروسی روی آب بسیار پرطرفدار شده. از آنجایی که امکان اجرای مراسم عروسی روی آب و در کشتی در همه جا امکان‌پذیر نیست، کشور ترکیه و شهر استانبول بهترین موقعیت برای برگزاری این سبک از مراسم عروسی است. علاوه بر این‌ها، اگر تمایلی به اجرای مراسم در کشتی و روی آب‌ را ندارید، می‌توانید مراسم عروسی خود را در یکی از سالن‌های بسیار شیک استانبول با چشم‌انداز تنگه بُسفر برگزار کنید. در یک نگاه، مکان مناسب برای برگزاری مراسم عروسی در استانبول و در کشور ترکیه به شرح زیر است:

کشتی‌های کوچک با حدود 20 تا 30 میهمان کشتی‌های بزرگ با ظرفیت میهمان بین 150 تا 500 نفر سالن‌های سرپوشیده با چشم انداز تنگه بسفر

بهترین زمان برای برگزاری مراسم عروسی در استانبول چه زمانی است؟

بهار و تابستان، بهترین فصول برای برگزاری مراسم عروسی در کشور ترکیه و به خصوص شهر استانبول هستند. اما اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، پیشنهاد ما اواسط فروردین‌ماه تا اواخر بهار و اواسط شهریورماه تا پایان تابستان است. از آنجایی که برگزاری مراسم عروسی روی کشتی طرفداران بسیاری دارد، حتما به موضوع آب و هوا و انتخاب فصل مناسب برای برگزاری مراسم عروسی‌تان در استانبول توجه کنید. اگر هوا مساعد نباشد، کشتی‌ها حرکت نمی‌کنند.

بهترین مکان برای عکاسی و فیلمبرداری عروسی در استانبول کجاست؟

پیشنهادات برای لوکیشن عکاسی عروسی و فیلمبرداری بسیار متنوع و جذاب است. از عمارت‌های تاریخی و عکاسی در محله‌های قدیمی در استانبول گرفته تا عکاسی روی عرشه کشتی. چند تا از بهترین لوکیشن‌های عکاسی عروسی در استانبول را برای‌تان خواهیم گفت:

ساحل بِبِک داخل کشتی و در تنگه بسفر تپه چاملیجا سواحل بشیکتاش البته هر جای دیگری که شما دوست داشته باشید، می‌توان عکاسی کرد. کافیست برگزاری مراسم عروسی‌تان در کشور زیبای ترکیه را به ما بسپارید.

چرا در استانبول و کشور ترکیه مراسم عروسی بگیریم؟

برای کسانی که تمایل دارند خارج از ایران مراسم خود را برگزار کنند، استانبول از نظر هزینه رفت و آمد بسیار به صرفه و اقتصادی است. وجود مکان‌های تاریخی و جذاب برای عکاسی و فیلمبرداری و حتی برگزاری مراسم عروسی وجود مزون‌های مدرن و به روز برای خرید لباس عروس و داماد تقریبا با قیمتی معادل قیمت عروسی در ایران می‌توانید عروسی خود را خارج از ایران برگزار کنید و ماه عسل خود را نیز در شهر زیبای استانبول بگذرانید. قیمت عروسی در ترکیه و بسته‌های مختلفی که برای خدمات عروسی در استانبول و عروسی در ترکیه وجود دارند. این بسته‌ها آنقدر متنوع‌اند که می‌توانید یک بسته سازگار با شرایط اقتصادی‌تان برای برگزاری مراسم عروسی در استانبول انتخاب کنید.

خدمات برگزاری مراسم عروسی در استانبول:

1. پیشنهاد پکیج پایه: عکاسی، آرایش عروس، فیلمبرداری و خرید لباس

خدمات قیمت
1.عکاسی فرمالیته عروس یا مدلینگ
2. کلیپ فرمالیته عروس یا مدلینگ
3. تصویربرداری روباتیک
4. هلی شات
5. میکاپ فرمالیته عروس یا مدلینگ
6. مشاوره انتخاب لباس و اکسسوری
7. تصویربرداری و عکاسی مراسم
6000 لیر

2. پیشنهاد اقتصادی: مراسم روی کشتی برای 25 نفر به مدت 3 ساعت
خدمات قیمت
1. کشتی اختصاصی
2. دی جی
3. شام ایرانی (بوفه)
4. نوشیدنی، میوه و پذیرایی
6500 لیر


1398/04/12 | کد مطلب: 4325
برچسب‌ها: استانبولترکیه
برگزاری مراسم جشن عروسی در استانبول
برگزاری مراسم جشن عروسی در استانبول هانیه کاظمی
برگزاری مراسم جشن عروسی در استانبولمهندس برق، ارشد مدیریت، عاشق ورزش، موسیقی، مطالعه و تماشای فیلم

گردآوری و تنظیم: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!