مهمترین راه تسریع در روند توسعه استان جذب سرمایه گذاری های جدید است


مهمترین راه تسریع در روند توسعه استان جذب سرمایه گذاری های جدید است

بندرعباس- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: مهمترین راه تسریع در روند توسعه استان و افزایش تولید، حمایت و جذب سرمایه گذاری های جدید است.

ایرج حیدری یکشنبه شب در نشست ویژه پیگیری رفع مشکل تامین گاز واحدهای تولیدی فعال در غرب بندرعباس اظهار داشت: هرمزگان، استانی مهم و راهبردی و قطب اقتصادی کشور است که از قابلیت‌های گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف برخوردار است.

وی بیان داشت: باید با انجام یک برنامه ریزی دقیق و رفع موانع و تسهیل امور، سرمایه گذاران بیشتری را برای سرمایه گذاری در استان هرمزگان جذب و ترغیب کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان، گفت: کمک به واحدهای تولیدی در شرایط فعلی برای خروج این واحدها از شرایط سخت، در حقیقت کمک به اقتصاد کشور است و همه باید در این مسیر تلاش کنند.

حیدری تصریح کرد: تامین گاز مورد نیاز واحدهای تولیدی مستقر در غرب بندرعباس نقش بسزایی در افزایش تولید این واحدها و کاهش هزینه‌های تولید آنها خواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به برخورداری هرمزگان از زیرساخت‌های شبکه گاز محرومیت واحدهای تولیدی استان از نعمت گاز قابل قبول نیست و باید این مشکل برطرف شود.

این مقام مسوول ابراز داشت: با پیگیری‌های مستمر حوزه اقتصادی استانداری هرمزگان و همکاری سه جانبه شرکت گاز استان، منطقه ویژه اقتصادی و صنایع معدنی خلیج فارس و صاحبان واحدهای تولیدی مشکل گاز مورد نیاز واحدهای تولیدی فعال در غرب بندرعباس در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف خواهد شد.

میانگین مصرف صنایع بزرگ هرمزگان از گاز طبیعی افزون بر ۱۹ میلیون مترمکعب در روز است.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403