جهاد در عرصه های مختلف پیام شهدا به مردم است


جهاد در عرصه های مختلف پیام شهدا به مردم است

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: پیام شهدا به مردم جهاد در عرصه های مختلف است.

حجت الاسلام محمد علی نکونام روز شنبه در آیین تشییع شهدای تازه تفحص شده و شهدای گمنام در شهرکرد افزود: شهدا برای معرفی اسلام ناب و مقابله با دشمنان به جبهه های حق علیه باطل رفتند.

وی با تاکید بر اینکه مردم کشور با جهاد در مقابل دشمنان و حضور در عرصه های مختلف و ایستادگی پای نظام دنبال رو خط امام صادق (ع) هستند، اظهار داشت: مردم با ایستادگی به بشریت نشان می دهند که اسلام را نمی توانند، تغییر دهند.

امام جمعه شهرکرد گفت: امروز مردم به بشریت نشان دادند که اسلام چیزی نیست که امریکایی ها و احکام کشورهای اسلامی می گویند.

به گفته وی، اسلام پویا، سازنده، و انقلابی زیربار ستم، ظلم و شرک نرفته و نخواهند رفت.

حجت الاسلام نکونام اظهار داشت: جامعه نهضت آفرین قهرمانانه پای نظام و امام ایستادند.

وی با تاکید بر اینکه امروز روز مقاومت است، افزود: امروز روز مقاومت عینی، معرفتی، بصیرتی، عالمانه و مقاومت همراه با بیداری و هوشیاری در برابر ترفندهای دشمنان است که مردم ترفند دشمنان را نپذیرند و پای درخت امام و انقلاب بایستند.

به گفته وی، شهدا برای ما پیام جهاد در عرصه های مختلف از جمله جهاد همه جانبه، جهاد در سالم سازی اخلاقی جامعه، جهاد برای اینکه جامعه سالم بماند، جهاد برای ترویج حجاب در جامعه، جهاد برای مقابله با فساد را دارند.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با کارکنان دستگاه قضا در خصوص مبارزه با فساد افزود: باید همه تلاش کنند فساد در عرصه های مختلف از جمله فساد اخلاقی، سیاسی و اقتصادی از جامعه رخت بربندد.

وی به جهاد در سالم سازی فضای فکری جامعه، ایستاگی در مقابل آلودگی فکری و جهاد برای ادامه دادن راه و فکر امام در جامعه تاکید کرد و گفت: مردم باید با بصیرت و بیداری در مقابل دسیسه و فتنه ها دشمنان بایستند.

وی به جهاد در ترو یج احکام عبادی در راستای از بین نرفتن احکام و مظلوم نمادن مساجد، جهاد در دستگیری و رفع شبهات بوجود آمده در جامعه از سوی دشمنان تاکید کرد.

حجت الاسلام نکونام افزود: بسیاری از دشمنان با ایجاد شبهه به دنبال تخریب نظام اسلام و دوری بین رهبری و نظام و مردم و تخریب رهبری و مقام شهدا هستند که باید مردم در مقابل این شیطنت و شبهه‌ها بایستند.

آیین تشیع ۲ شهید تازه تفحص شده و ۴ شهید گمنام همزمان با سراسر کشور امروز از محل امامزاده حلیمه و حکمیه خاتون شهرکرد تا میدان ۱۲ محرم برگزار شد.

۷۳۶۰/‏۶۰۲۱


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی