بانوان دامغانی در دو و میدانی معلولان کشور درخشیدند


بانوان دامغانی در دو و میدانی معلولان کشور درخشیدند

سمنان-ایرنا- رئیس هیات ورزشی جانبازان و معلولان شهرستان دامغان گفت: بانوان اعزامی از این شهرستان در پایان مسابقات دو و میدانی جانبازان و معلولان قهرمانی کشور موفق به کسب مدال شدند.

علیرضا خراسانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: مسابقات دو و میدانی جانبازان و معلولان قهرمانی کشور به مدت یک روز در روز جمعه هفتم تیرماه در مجموعه آزادی تهران برگزار شد.
وی ادامه داد: زهرا برناکی در رشته پرش طول و زلیخا دربانی در رشته پرتاب دیسک موفق به کسب مدال طلا در این رقابت ها شدند.
خراسانی تصریح کرد: طیبه رجب زاده دیگر ورزشکار دامغانی در رشته پرتاب نیزه موفق به کسب مدال نقره شد.
وی اظهار داشت: تیم اعزامی بانوان استان سمنان در این رقابت ها شامل چهار نفر ورزشکار بود که از این تعداد سه نفر از شهرستان دامغان حضور داشتند.
خراسانی گفت: مینا ساوه از شهر سمنان چهارمین ورزشکار تیم استان سمنان بود که مدال برنز مسابقات را از آن خود کرد و در مجموع در بخش تیمی مسابقات، تیم استان سمنان با همت ورزشکاران موفق به کسب نایب قهرمانی مسابقات شد.
وی خاطر نشان کرد: این مسابقات اولین مرحله انتخابی مسابقات جهانی امارات بود که با حضور کلیه قهرمانان پارالمپیکی، پاراجهانی و منتخبان از ۲۰ استان کشور به منظور انتخابی مسابقات پاراجهانی امارات برگزار شد.
رئیس هیات جانبازان و معلولان شهرستان دامغان گفت: مسابقات دو ومیدانی جانبازان ومعلولان قهرمانی کشور در بخش آقایان نیز روز پنجشنبه ششم تیرماه برگزار شد که متاسفانه تیم استان سمنان موفق به کسب مدال نشد.
در هیات جانبازان و معلولان دامغان تعداد ۱۲۰ ورزشکار سازمان یافته کارت دار در قالب تیم در رشته های ورزشی دو و میدانی، تیراندازی، والیبال نشسته، گلبال، بدنسازی و فوتبال فعالیت می کنند.
سه هزار و ۷۰۰ ورزشکار سازمان یافته در ۳۸ هیات ورزشی شهرستان دامغان فعالیت دارند.

۷۴۰۸/۹۸۵۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)