تشریح سیاست‌های نظام برای کاروان نور


تشریح سیاست‌های نظام برای کاروان نور

برنامه‌ها و سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی در آئین عبادی سیاسی حج ویژه کاروان نور، با حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تشریح شد.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، نشست توجیهی آموزشی اعضای کاروان قرآنی حج تمتع سال 1398 با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور امروز پنجم تیر ماه در ساختمان مهر این سازمان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی‌ رییس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، سید علی سرابی دبیر کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم در این نشست سخنرانی کردند.

این گزارش می افزاید: این نشست با هدف تبیین برنامه ها و سیاست های کلان نظام جمهوری اسلامی در سفر معنوی حج و همچنین بررسی مسایل مبتلابه پزشکی در ایام حج برگزار شد.

نشست آموزشی توجیهی اعضای کاروان نور که شامل قاریان، حافظان و گروه های همخوانی اعزامی به حج تمتع 98 بود، تلاش دارد تا حضور این قاریان در میان زائران بیت الله الحرام با هیچ مشکلی همراه نشود.

گفتنی است، این دوره آموزشی توجیهی در نوبت عصر از ساعت دو بعد از ظهر آغاز می شود که طی آن تجربیات برخی از قرآنیانی که در سال های گذشته به حج تمتع مشرف شوند، ارایه می شود.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج