آرژانتین با برد مقابل ونزوئلا، رقیب برزیل در نیمه نهایی شد


آرژانتین با برد مقابل ونزوئلا، رقیب برزیل در نیمه نهایی شد

آرژانتین و برزیل در نیمه نهایی به مصاف هم خواهند رفت.

آرژانتین و برزیل در نیمه نهایی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، آرژانتین در یک چهارم نهایی با دو گل از سد ونزوئلا گذشت.

در ادامه رقابت های مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا 2019، آرژانتین و ونزوئلا تیم های دوم گروه های اول و دوم مسابقات در ریودوژانیرو به مصاف هم رفتند.

آرژانتین که شروع خوبی در این جام نداشت، به نظر می رسد روی فرم آمده است. مسی و یارانش همچون دیدار با قطر، در مسابقه ونزوئلا نیز به گل زودهنگامی رسیدند تا کار مقابل رقیبی که در دور گروهی سخت گل می خورد، کمی آسان شود.

در دقیقه دهم مسابقه بود که سانتر مسی از روی ضربه کرنر در نزدیکی های محوطه جریمه به آگوئرو رسید، او دروازه حریف را هدف گرفت و در راه رسیدن به دروازه، اثرگذاری دقیق و زیبای لوتارو مارتینز، آرژانتین را به گل نخست بازی رساند. آرژانتین که در این مسابقه برتری محسوسی نسبت به حریف از خود نشان داد، مزد برتری خود را گرفت و در دقیقه 75 به گل دیگری رسید.

یک توپگیری در میانه میدان با ضربه آگوئرو همراه شد دروازه بان حریف در مهار کامل توپ ناموفق بود و لو سلسو گل دوم را به ثمر رساند.

به این ترتیب آرژانتین با پیروزی 2-0 مقابل ونزوئلا به مرحله نیمه نهایی رسید و در این دور باید به مصاف برزیل میزبان برود. دیدار نیمه نهایی 2 جولای در بلوهوریزنته برگزار می شود.

1878


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پیام تسلیت مدیرعامل استقلال خوزستان