پیشنهاد جذاب آبی ها برای جذب ستاره سرخپوشان !


روزنامه انگلیسی گاردین اعلام کرد اینترمیلان اولین پیشنهاد خود برای جذب روملو لوکاکو را به مبلغ 62٫8 میلیون پوند به منچستریونایتد ارائه داده است. نوشته پیشنهاد جذاب آبی ها برای جذب ستاره سرخپوشان ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پیشنهاد جذاب آبی ها برای جذب ستاره سرخپوشان !

پیشنهاد اولیه اینتر برای لوکاکو: 70 میلیون یورو
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۳
پیشنهاد جذاب آبی ها برای جذب ستاره سرخپوشان !

روزنامه انگلیسی گاردین اعلام کرد اینترمیلان اولین پیشنهاد خود برای جذب روملو لوکاکو را به مبلغ ۶۲٫۸ میلیون پوند به منچستریونایتد ارائه داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزنامه انگلیسی گاردین مدعی شد باشگاه اینترمیلان اولین پیشنهاد خود برای جذب روملو لوکاکو را به منچستریونایتد ارائه داده و این پیشنهاد ۶۲٫۸ میلیون پوند بوده است.

بر اساس گزارش گاردین، مدیر برنامه‌های لوکاکو، فدریکو پاستورلو، دیروز چهارشنبه در شهر میلان با مدیران باشگاه اینتر گفتگو کرده است. پیشنهاد اینتر این است که ابتدا یک قرارداد دوساله قرضی به مبلغ ۱۰ میلیون یورو بین دو باشگاه امضا شود البته با بندی که بر اساس آن، اینتر در پایان این دو سال باید لوکاکو را به مبلغ ۶۰ میلیون یورو خریداری کند. به این ترتیب مجموع رقم این قرارداد به ۶۲٫۸ میلیون پوند می‌رسد.

ساختار پیشنهادی اینتر برای این قرارداد به گونه‌ای است که باشگاه ایتالیایی می‌تواند در تابستان جاری بدون اینکه از هدف اولش یعنی لوکاکو صرفنظر کند، هدفهای دیگر نقل و انتقالاتی را هم دنبال کند.

حالا که اینتر پیشنهاد خود را به مدیر برنامه‌های لوکاکو اعلام کرده در انتظار جلسه‌ای با مدیران یونایتد است. گاردین می‌گوید این جلسه در روزهای اول هفته آینده برگزار خواهد شد.

گاردین می‌گوید اینتر همچنین به دنبال فروش مائورو ایکاردی است و امیدوار است در ازای او چیزی در حدود ۶۰ میلیون پوند بدست بیاورد. ولی در صورت قرضی شدن قرارداد انتقال لوکاکو، نیاز اینتر به فروش ایکاردی کمتر خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟