مشارکت مردمی برای آزادی زندانیان مالی در خلخال افزایش یافت


مشارکت  مردمی برای آزادی زندانیان مالی در خلخال افزایش یافت

اردبیل _ایرنا_ رییس دادگستری خلخال از افزایش دو برابری میزان مشارکت مالی مردم در کمک به آزادی زندانیان جرایم مالی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش ایرنا، علی رمضان پور روز چهارشنبه در آیین اختتامیه مسابقات قرآن کریم کارکنان و سربازان زندان‌های استان اردبیل افزود: در حالی که در سال گذشته اهالی شهر خلخال ۷۰۰ میلیون ریال به آزادی زندانیان جرایم مالی غیر عمد کمک کرده بودند این میزان در سه ماهه اول امسال به بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

او اظهار کرد: در عین حال میزان کمک‌های جمع آوری شده از اهالی شهر هشجین خلخال در سال گذشته برای آزادی زندانیان مالی ۳۰۰ میلیون ریال بوده که این میزان با افزایش دو برابری به ۶۰۰ میلیون ریال در سال جاری رسیده است.

رمضان پور با بیان اینکه کاهش ورودی پرونده‌های قضائی، حبس زدایی، کاهش ورودی زندان‌ها و اعمال مجازات‌های جایگزین حبس از سیاست‌های کلی قوه قضائیه است، افزود: با توجه به قرار گرفتن خانواده زندانیان مالی در معرض آسیب های اجتماعی دستگاه قضائی این شهرستان آزاد سازی زندانیان مالی را در دستور کار خود قرار داده است.

در پایان مسابقات قران کریم کارکنان و سربازان زندان‌های استان اردبیل که با شرکت ۳۶ نفر از راه یافتگان مرحله اول به مرحله پایانی در مسجد امام سجاد (ع) شهر خلخال برگزار شد از نفرات برتر تجلیل شد.

۶۰۱۱۸/‏۷۱۱۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)