منطقی نیست کارگاه ساختمانی در وسط شهر تولید بتن کند


منطقی نیست کارگاه ساختمانی در وسط شهر تولید بتن کند

شهردار تهران گفت: اصلا منطقی نیست که یک کارگاه ساختمانی در وسط شهر تولید بتن کند و کیفیت هوای شهر را کاهش دهد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، پیروز حناچی شهردار تهران شامگاه امشب در مراسم افتتاح میدانگاه هفتم تیر گفت: گرامی می‌داریم یاد شهدای هفتم تیر را و شهدای هشت سال دفاع مقدس.

وی افزود: اگر اقدامی شده انجام وظیفه بوده در قبال مردم خوب تهران و البته این وظیفه طبیعی ما بوده است و باید سریع تر پیش برویم.

شهردار تهران تصریح کرد: امروز اتفاق خوبی افتاد و از رییس قوه قضاییه تشکر می‌کنم که ایشان هم با مترو بخشی از روز را به دفتر کار خودشان رفتند و به نمایندگی از همه‌مدیریت شهری از ایشان تشکر می‌کنم.

حناچی گفت: اتفاقی که در میدان هفتم تیر افتاد از طرفی غیرطبیعی بود و از جهتی هم طبیعی بود. وجود یک کارگاه ساختمانی وسط میدان شهری اصلا خوب نبوده است.

وی خاطر نشان کرد: شهری که ذرات معلق در هوایش سه برابر شرایط عادی است نباید در وسط یک میدان دستگاه ساخت بتن قرار بدهند.

شهردار تهران ادامه داد: هیچ پیمانکاری بدش نمی آید که یک فضای بلا استفاده را در وسط شهر بگیرد و کارگاه خودش کند که این اصلا منطقی نبوده و نخواهد بود.

حناچی گفت: باید این کار به حداقل برسد و حتما همکاران من در سایر مناطق شهر تهران هم موضوع را بررسی خواهند کرد.

وی افزود: ما در جاهای دیگر شهر هم شاهد این هستیم که کارگاه های ساختمانی خصوصی باعث بسته شدن راه پیاده می شوند و برای مردم خطراتی را ایجاد می‌کنند.

شهردار تهران تصریح کرد: ثروت در شهرها امروز از جنس همین میدانگاه هایی است که برای مردم ساخته می شود و باعث افزایش کیفیت زندگی شهروندان می‌شود.

حناچی گفت: مدیریت این فضاها هم مهم است و نباید کیفیت استفاده از این فضاها کاسته شود و همین جاها هم وعده میدهیم سایر پروژه های در دست اجرا را با سرعت ادامه بدهیم.

وی افزود برای میدان امام خمینی هم برنامه های داریم و بخشهایی از این میدان هم پیاده راه خواهد شد و‌ تلاش می‌کنیم برای استفاده مردم بهبود یابد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری