معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان منصوب شد


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان منصوب شد

بندرعباس- ایرنا- وزیر کشور با صدور حکمی نازنین شیبانی تزرجی را به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان منصوب کرد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری هرمزگان در حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به نازنین شیبانی تزرجی آمده است:

رحمانی فضلی این حکم را بنا به پیشنهاد استاندار محترم هرمزگان و با توجه به تایید معاونت توسعه مدیریت و منابع صادر کرده است.

رحمانی فضلی در این حکم اظهار امیدواری کرده است شیبانی ضمن تلاش در جهت مدیریت بهینه منابع به ویژه منابع انسانی با بهره گیری از استعدادها و توانمندی‌های نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع گام بردارد.

نازنین شیبانی تزرجی پیش از این سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان بود.

علاوه بر شیبانی، تاکنون در استانداری هرمزگان احکام دیگری برای پست‌های مدیرکلی در بخش‌های مختلف استانداری هرمزگان صادر شده است.

فاطمه رکن الدینی نیز روز گذشته حکم وی برای سمت مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان از سوی همتی استاندار هرمزگان اعلام شد.

استاندار هرمزگان همچنین با صدور حکمی زهرا حمزه ئی را به سمت معاون آموزش و پژوهش دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری هرمزگان منصوب کرد.

همتی همچنین با صدور حکمی مریم یگانه را به سمت مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان منصوب کرد.

با صدور این احکام از سوی وزارت کشور و استانداری هرمزگان، تاکنون ۴ بانو عنوان در سمت‌های معاونت، مدیرکل و معاون در استانداری هرمزگان مشغول به کار هستند.

۶۰۴۸/ ‏۹۸۸۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه