نحوه برخورد فرگوسن با بازیکنی که گوشواره انداخته بود!


نحوه برخورد فرگوسن با بازیکنی که گوشواره انداخته بود!

یکی از بازیکنان سابق منچستر یونایتد از نحوه رفتار الکس فرگوسن با بازیکنان حاشیه ساز گفت

یکی از بازیکنان سابق منچستر یونایتد از نحوه رفتار الکس فرگوسن با بازیکنان حاشیه ساز گفت

داستان «گوشواره» و «فرگوسن»

بدنبال انتشار عکس هایی عجیب و غریب و تا اندازه ای غیراخلاقی توسط «جسی لینگارد» بازیکن تیم منچستریونایتد در اینستاگرام، یکی از اعضای «کلاس ۹۲» یونایتد با تعریف کردن خاطره ای از «سر الکس فرگوسن» نسبت به شرایط کنونی شیاطین سرخ ابراز نگرانی کرد.

الکس فرگوسن سرمربی و رهبری بی رحم بود که نهایت احترام را از بازیکنان زیردستش طلب می کرد.

اگر روزی انتظارات وی در این حیطه برآورده نمی شد، آنگاه فرگوسنِ جدی و عبوس «سشوار» مشهورش را روشن می کرد؛ کافی است از «جان او کِین» مدافع اسبق یونایتد و عضو کلاس ۹۲ این باشگاه بپرسید!

اوکِین که در کنار ستاره هایی همچون «پل اسکولز»، «رایان گیگز» و «دیوید بکهام» یکی از اعضای کلاس مشهور ۹۲ را تشکیل می داد، یک روز با گوشواره ای در گوش در «کمپ تمرینی کلیف» ظاهر شد.

اوکِین داستان را با این جمله شروع می کند: زیاد با رئیس اسبق یونایتد نمی ساختم؛ ۱۸ سالم بود و با خودم گفتم چرا یک جفت گوشواره الماس نداشته باشم!؟ آن روزها حقوق خوبی می گرفتیم در واقع هفته ای ۲۰۰ پوند؛ این مبلغ برای بچه های کلاس ۹۲ در آن زمان خیلی زیاد بود.

اوکین ادامه می دهد: گوشواره را خریدم و به تمرین رفتم؛ از پله های راهروی کمپ که بالا می رفتم گوشواره هایم می درخشیدند؛ شاید برق آنها چشم سر الکس را هم گرفته بود! نگاهی به من انداخت و گفت: "همین حالا بیا دفترم. "

به خودم بد و بیراه می گفتم و در سرم دنبال یک حرکت اشتباه بودم چون من زیاد به قوانین و مقررات کاری نداشتم و همیشه کار خودم را می کردم، البته فکر می کنم در مورد من این همان چیزی بود که او دوست داشت؛ وارد دفتر شدم و گفت: "چرا این کوفتی ها را به گوش‌ت آویزان کرد؟ " در جواب گفتم: "منظورت چیه رئیس؟ " – رنگش قرمز شد و گوشواره ها را از گوشم کَند و گفت: " یک درصد هم فکر نکن اینجا بتوانی این جور چیزها را به خودت آویزان کنی؛ فرگوسن همه جا چشم دارد و از هیچ چیز قسر در نمی روی. "

اوکِین در ادامه بحث را به سمت «جسی لینگارد» کشاند؛ بازیکنی که این هفته با انتشار تصاویری عجیب از آپارتمان‌ش در میامی جنجال آفرین شده بود.

مرد ۴۴ ساله و اسبق شیاطین سرخ معتقد است «اوله گانر سولسشر» باید اقتدارش را به بازیکنان ثابت کند.

کِین در ادامه تاکید کرد: زمانی که دیدم لینگارد این خزعبلات را برای دنبال کننده های اینستاگرامی اش پُست می کند به ویژه در شرایط کنونی، برای باشگاه نگران شدم؛ اگر او این کارها را دور از چشم عموم انجام دهد، اهمیتی ندارد چرا که ما مثل همه بچه های تیم به این چیزهای هرچند بد، عادت داریم.

وی ادامه داد: سولسشر بایدهر چه زودتر اقتدارش را ثابت کند و با سرمایه گذاری روی جوان ها چند تایی الماس خوب در بازار نقل و انتقالات صید کند؛ هواداران هم باید حامی او باشند؛ با توجه به اینکه تعدادی از بازیکنان تنها به فکر پول جمع کردن هستند و هیچ اهمیتی برای اتفاقاتی که در زمین بازی رخ می دهد، قائل نیستند از این رو، سولسشر کار سختی در پیش دارد.

کِین در پایان خاطرنشان کرد: اینکه با برخی از بازیکنان مسن هم تمدید کرده اند؛ اتفاق وحشتناکی است؛ در مورد «پل پوگبا» هم باید بگویم که به خاطر حاشیه های زیاد خارج از زمینش باید فروخته شود؛ یونایتد باید از نو ساخته شود؛ لوکاکو و متیچ هم خیلی کُند هستند و بهترین راه فروش آنها است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حاشیه های ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش بسِ دو مرحله‌ای در غزه