طرحی در مازندران که پس از دو سال افتتاح به بهره برداری نمی‌رسد!


طرحی در مازندران که پس از دو سال افتتاح به بهره برداری نمی‌رسد!

مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار گفت: مشکل کمبود تجهیزات باعث شد تا کلینیک ویژه بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار بعد از 2 سال افتتاح به بهره برداری نرسد.

سیداحمد نورمحمد حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت کلینیک ویژه بیمارستان امام خمینی (ره)، اظهار کرد: حدود دو سال قبل و همزمان با هفته دولت ساختمان کلینیک ویژه بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی افتتاح شد اما همچنان به بهره برداری نرسیده است.

وی تصریح کرد: در حالی که قرار بود پس از افتتاح ساختمان به زودی کلینیک به بهره برداری برسد اما با توجه به اینکه هنوز دارای امکانات و تجهیزات نیست امکان استفاده از آن امکانپذیر نیست.

مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار با بیان اینکه مکاتبات لازم برای این موضوع صورت گرفته است، گفت: امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی و وزارتخانه اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

نورمحمد حسینی خاطرنشان کرد: هنوز بودجه‌ای برای این پروژه اختصاص داده نشد و قرار است که این امر انجام شود که امید است تا پایان سال کلینیک ویژه بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار راه اندازی شود.

وی یادآور شد: نماینده مردم فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در حال تلاش برای جذب اعتبار این کلینیک هستند.

مدیر بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار مدعی شد: به دستور و اصرار فرماندار وقت فریدونکنار ساختمان این کلینیک بدون هیچ تجهیزاتی در هفته دولت افتتاح شد و این در حالی بود که مسئولان بیمارستان امام خمینی (ره) با این امر مخالف بودند.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022