انتظارات مسافران امروزی از هتل‌های مدرن


انتظارات مسافران امروزی از هتل‌های مدرن

مسافران مدرن معمولا علاقه زیادی به تکنولوژی دارند و هنگام رزرو هتل به امکانات مرتبط با آن و همچنین خلاقیت‌های نوآورانه توجه زیادی می‌کنند. هتل‌ها نیز برای اینکه بتوانند در سطح بالایی با یکدیگر رقابت کنند، فن‌آوری‌های جدیدی ارائه می‌دهند تا نظر مسافران را بیش از پیش جلب کنند. حال برخی از این امکانات را معرفی می‌کنیم:

علاقه و انتظار مسافران امروزی به بهره گیری هرچه بیشتر از تکنولوژی و خدمات نوآورانه می باشد. هنگام رزرو هتل به امکانات و خدمات مرتبط با خلاقیت‌های نوآورانه توجه زیادی می‌کنند. هتل‌ها نیز برای اینکه بتوانند در سطح بالایی با یکدیگر رقابت کنند، فن‌آوری‌های جدیدی ارائه می‌دهند تا نظر مسافران را بیش از پیش جلب کنند. حال برخی از این امکانات را معرفی می‌کنیم:

انتظارات مسافران امروزی از هتل‌های مدرنارائه اینترنت مطلوب و در حد استاندارد
دسترسی به اینترنت و وای‌فای یک سرویس اساسی است که در هر هتلی باید ارائه شود، اما کیفیت آن نیز امر مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. مهم نیست مهمان هتل گردشگری ماجراجو باشد، به آشپزی علاقه داشته باشد یا به دنبال تفریح باشد، مهم این است که همه این افراد با هر نوع سلیقه نیازمند اینترنتی با کیفیت هستند.

انتظارات مسافران امروزی از هتل‌های مدرنخدمات اصلی خود را کامل ارائه بدهند
طبق نظرسنجی که به تازگی انجام شده، ۵/۴۴ درصد از مسافران مایل به دریافت خدمات نوآورانه مرتبط با تکنولوژی بوده‌اند اما با این حال خدمات اساسی و اولیه هتل‌ها نباید به دست فراموشی سپرده شود. این خدمات باید به حدی چشم‌گیر و قانع‌کننده باشند که هنگام رزرو دیگر جای بحث و سوالی نماند.

انتظارات مسافران امروزی از هتل‌های مدرننیازهای نوآورانه مسافران را بررسی کنند
همیشه وجود خلاقیت‌های نوآورانه سبب شده تا مسافران بیشتر جذب یک هتل شوند به همین دلیل است که هتل‌ها باید سعی کنند تا این نیاز‌‌های نوآورانه را روز به روز جدید‌تر کنند تا مسافران قدیمی خود را از دست ندهند.

انتظارات مسافران امروزی از هتل‌های مدرنخدمات آنلاین ارائه دهند
مسافران در ابتدا برای انتخاب هتل وب‌سایت‌ها را چک می‌کنند تا امکانات خدماتی و رفاهی هتل‌ها را با یکدیگر مقایسه کنند. یک هتل مدرن باید دارای بهترین و کامل‌ترین وب‌سایت از تمامی زوایای خدماتی و رفاهی هتل باشد تا در نگاه اول مسافر را قانع کند.

انتظارات مسافران امروزی از هتل‌های مدرنمهمانان خودرا به کسب تجربه‌های جدید تشویق نمایند
اگر یک هتل بخواهد در کار خود موفق باشد و این موفقیت پایدار، باید مسافران خود و نیاز آنها را به خوبی شناسایی کند. با استفاده از فن‌آوری‌های نوین، تجربه‌های به یادماندنی خلق کنند و همیشه برای شگفت‌زده کردن مسافران همیشگی خود، چیزی در دست داشته باشد.

مترجم: سحر مردانه | منبع: www.tourism-review.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال