دنیل ریکاردو: دوست دارم بگویم لعنت به همه داوران!


فرمول یک ایران – دنیل ریکاردو که در گرندپری فرانسه 2019 محکوم به دریافت دو جریمه 5 ثانیه ای شد خطاب به داوران گفت “لعنت به همه شما”. رومن گروژان نیز از سبک رانندگی ریکاردو انتقاد کرد و گفت: او در حالت ناامنی به پیست بازگشت و من مجبور بودم که شعاع خارجی را طی کنم. در مورد حادثه بین ریکاردو و گروژان، داوران هیچگونه جریمه ای را در نظر نگرفتند و...

فرمول یک ایراندنیل ریکاردو که در گرندپری فرانسه 2019 محکوم به دریافت دو جریمه 5 ثانیه ای شد خطاب به داوران گفت “لعنت به همه شما”.

رومن گروژان نیز از سبک رانندگی ریکاردو انتقاد کرد و گفت:

او در حالت ناامنی به پیست بازگشت و من مجبور بودم که شعاع خارجی را طی کنم.

در مورد حادثه بین ریکاردو و گروژان، داوران هیچگونه جریمه ای را در نظر نگرفتند و ریکاردو به راه خود ادامه داد. بعد از اتفاقی که بین او، لندو نوریس و کیمی رایکونن رخ داد، او به دریافت دو جریمه 5 ثانیه ای محکوم شد و خطاب به داوران گفت:

لعنت به همه شما داورها، این جواب را دوست دارید!؟ اگر بخواهم صادقانه و جدی باشم باید بگویم که من همیشه دیرتر ترمز می کنم و سعی می کنم تا جایی که می توانم در عمق پیچ بروم ولی کار سختی را در کنترل مجدد خودرو دارم. وضعیت الانم بهتر از وضعیت اول سال بود ولی هنوز به وضعیتی که در ردبول بوده ام نرسیدم.

مسئله اینجاست که اگر من تلاش نکنم و در کل مسابقه پشت همه باشم چه فایده دارد؟ باید تلاش کنم. ولی هر وقت که سعی در انجام چنین کارهایی می کنم، دقیقا روی مرز رانندگی هستم و سعی می کنم رانندگی قانونمندی داشته باشم و برای کسی خطرساز نباشم.

من حادثه گروژان را به خاطر می سپارم و از این بابت عذر میخواهم ولی من ترجیح می دهم که تلاش کنم و شانسم را امتحان کنم تا اینکه بخواهم در کل مسابقه یک راننده بازنده باشم و شکست را قبول کنم.

طبق ویدئو منتشر شده توسط رسانه اصلی فرمول یک، دنیل ریکاردو به این دو علت جریمه شد:

1 – بازگشت خطرناک به پیست و مجبور کردن خودروی مکلارن به ترک پیست (5 ثانیه جریمه)

2 – ترک مسیر اصلی پیست و استفاده از شرایط نابرابر برای عبور از خودروی جلویی (5 ثانیه جریمه)

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)