مکس ورشتپن: من چسبندگی و سرعت بیشتر میخواهم!


فرمول یک ایران – مکس ورشتپن از تیم خود می خواهد که چسبندگی بیشتری را به RB15 اضافه کنند و همینطور از هوندا می خواهد که قدرت بیشتری را در اختیار تیم قرار دهد. ورشتپن که در مسابقه فرمول یک فرانسه رده چهارم را کسب نمود در مصاحبه خبری خود اعلام کرد که: شما باید همیشه تلاش کنید و بدانید که تا کجا می توانید پیش بروید. من هنوز می خواهم بدانم که چقدر...

فرمول یک ایرانمکس ورشتپن از تیم خود می خواهد که چسبندگی بیشتری را به RB15 اضافه کنند و همینطور از هوندا می خواهد که قدرت بیشتری را در اختیار تیم قرار دهد.

ورشتپن که در مسابقه فرمول یک فرانسه رده چهارم را کسب نمود در مصاحبه خبری خود اعلام کرد که:

شما باید همیشه تلاش کنید و بدانید که تا کجا می توانید پیش بروید. من هنوز می خواهم بدانم که چقدر سریع می توانم بروم.

در بخش دوم مسابقه خودم، ما شرایط خوبی را داشتیم ولی وقتیکه 6 یا 7 دور به پایان مسابقه مانده بود عملا چسبندگی عقب خودرو از بین رفت و من تصمیم گرفتم که خودرو را به پیت ببرم، من نمی توانستم روی تایرهای عقبم دیگر حساب کنم. اما همینکه جلوی یکی از فراری ها مسابقه را به اتمام رساندم خودش نشانه خوبیست.

مکس ورشتپن: من چسبندگی و سرعت بیشتر میخواهم!مکس ورشتپن: من چسبندگی و سرعت بیشتر میخواهم! مکس ورشتپن و پیر گسلی

او در ادامه افزود:

همیشه محدودیت هایی وجود دارد ولی شما باید با آنها کنار بیایید. هر راننده ای دوست دارد که چسبندگی بیشتری را داشته باشد ولی موضوع ما الان فقط چسبندگی نیست موضوع ما سرعت هم هست.

شرایط برای دفاع و حمله کردن برای ما ردبولی ها اصلا مناسب نیست. اگر شما به شروع مسابقه نگاه کنید متوجه این مسئله می شوید. ما باید به این دو عامل دقت بیشتری کنیم تا بتوانیم عملکرد بهتری را داشته باشیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل