پارسال 305 مورد خلع ید از اراضی ملی صورت گرفت


پارسال 305 مورد خلع ید از اراضی ملی صورت گرفت

قزوین - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن کشور گفت: نیروهای این یگان سال گذشته 305 مورد خلع ید از اراضی ملی در سطح کشور انجام داده و جلوی گسترش پدیده زمین خواری را گرفته اند.

سرهنگ جواد خردمند ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم معارفه فرمانده جدید یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در استان به خبرنگار ایرنا گفت: سال گذشته همچنین ۲۷۹ مورد قلع و قمع انجام و بالغ بر ۲ هزار و ۹۰۴ مورد گزارش دریافتی به این یگان ارسال شد.
وی، با اشاره به حلقه مفقوده ارتباط این یگان با مردم، تصریح کرد: برای برقراری پل ارتباطی خود با مردم به زودی با همکاری وزارت راه و شهرسازی شماره تماس چهار رقمی را برای این منظور در سطح کشور اعلام خواهیم کرد.
این مسئول، مبارزه با پدیده زمین خواری را از برنامه‌های اولویت دار یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن دانست و اظهار داشت: همانگونه که طی سال‌های گذشته اقدامات خوبی در این زمینه انجام شد، امسال نیز با بهره مندی از فناوری‌های روز از جمله استفاده از پهباد و به کارگیری ردیاب در خودروهای گشتی، به شدت با این مساله برخورد خواهیم کرد.
سرهنگ خردمند، قزوین را یکی از استان‌های پیشرو در حوزه مبارزه با پدیده زمین خواری دانست و یادآور شد: سال گذشته ۳۵۰ میلیارد ریال ارزش زمین‌های باز پس گیری شده در استان بوده است و خرداد ماه امسال نیز از تصرف ۱۴ هزار و ۵۰۰ متر از اراضی کشاورزی شهرک مهرگان توسط عوامل این یگان جلوگیری به عمل آمد.
در پایان این نشست از تلاش‌های سرهنگ امیر علوی نژاد تقدیر شده و سرهنگ سعید شعبانزاده به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان قزوین معرفی شد.

۸۰۵۴ * ۶۱۰۱

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خانواده

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی