بزرگداشت دهه کرامت کاری راهبردی در توسعه فرهنگ دین در کشور است


بزرگداشت دهه کرامت کاری راهبردی در توسعه فرهنگ دین در کشور است

محسنی بندپی با اشاره به ابعاد و تاثیر برگزاری برنامه های ویژه ایام بزرگداشت دهه کرامت گفت: این ایام کاری راهبردی در توسعه فرهنگ دین در کشور بوده و فرصتی برای انتقال سبک زندگی و معارف اهل بیت(ع) و سایر پیشوایان دینی است.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، «انوشیروان محسنی بندپی» در نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که امروز ۳تیر ماه در تالار شیخ صدوق (ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد، دهه کرامت را کاری راهبردی در توسعه فرهنگ دین در کشور دانست و گفت: این دهه فرصت انتقال سبک زندگی و معارف اهل بیت (ع) و سایر پیشوایان دینی است.

استاندار تهران در ادامه امیرالمومنین علی (ع) را بزرگترین مددکار اجتماعی جهان دانست و افزود: امروزه علم مددکاری اجتماعی از سبک زندگی، سیره و رفتار امام علی (ع) درس های زیادی می گیرد.

وی با اشاره به توطئه های تمام نشدنی استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی اظهار کرد: یکی از چیزهایی که می تواند ما را از این مشکلات سربلند بیرون آورد و دشمن را در تحقق اهداف اش ناکام کند، دهه کرامت و خدمت کریمانه به اهل بیت (ع) است.

محسنی بندپی گفت: باید تلاش کنیم معارف ائمه اطهار را در دستگاه های مختلف کشور اجرایی کنیم.

وی ایجاد نشاط و شادابی مومنانه را در کاهش اضطراب های روحی و روانی افراد مهم دانست و افزود: دهه کرامت فرصت ترویج شادی مومنانه و امید و تعمیق بخشی به معارف دینی مردم است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی