سباستین فتل گرندپری فرانسه را یک شکست برای فراری دانست


فرمول یک ایران – سباستین فتل می گوید که فراری با وجود ارائه آپدیت هایی برای SF90 اما در انجام وظیفه هایش برای نزدیک شدن به مرسدس شکست خورده است. کف خودرو و بال جلوی جدید از جمله بروزرسانی هایی بود که تیم ایتالیایی با خود به گرندپری فرانسه آورد اما بررسی های ضد و نقیض درباره آنها باعث شد تا قبل از تعیین خط، فراری از بعضی قطعات جدید خود صرف نظر...

فرمول یک ایرانسباستین فتل می گوید که فراری با وجود ارائه آپدیت هایی برای SF90 اما در انجام وظیفه هایش برای نزدیک شدن به مرسدس شکست خورده است.

کف خودرو و بال جلوی جدید از جمله بروزرسانی هایی بود که تیم ایتالیایی با خود به گرندپری فرانسه آورد اما بررسی های ضد و نقیض درباره آنها باعث شد تا قبل از تعیین خط، فراری از بعضی قطعات جدید خود صرف نظر کند. فتل که مسابقه را از رده نه چندان خوب هفتم آغاز کرده بود، با صعود دو پله ای به رده پنجم دست یافت و پس از مسابقه گفت:

ما شکست خوردیم. ما می خواستیم به یک مقدار مشخصی به مرسدس نزدیک شویم و نشدیم. در این رابطه ما باید صادق باشیم و شکست خوردیم اما تا آنجا که می توانستیم تلاش کردیم.

حداقل سکوی چارلز کمی رضایتمندی را به دنبال داشت اما هدف بزرگتر ما، نزدیک شدن به آنها بود اما باید یاد بگیریم که بخش های [بروزرسانی شده] ما، آنطور که انتظار داشتیم کار نکردند.

اگر آنها می خواستند، می توانستند سریع تر باشند و این بدین معنی است که ما کارهای زیادی برای انجام دادن داریم اما باید مطمئن شویم که به آن ها نزدیک شده و تحت فشار قرارشان می دهیم.

سباستین فتل گرندپری فرانسه را یک شکست برای فراری دانستسباستین فتل گرندپری فرانسه را یک شکست برای فراری دانست چارلز لکلرک و لوئیس همیلتون – فرانسه 2019

چارلز لکلرک حداقل توانست یک سکو را برای فراری کسب کند و در دورهای پایانی نیز بوتاس را تحت فشار قرار داد اما افزود که مرسدسی ها بسیار سریع بوده اند:

من همه چیزم را گذاشتم و احساس خوبی با خودرو داشتم اما مرسدس بسیار سریع بود.

اولین بخش مسابقه ام خوب بود و در دومین بخش بیشتر باید لاستیک ها را مدیریت می کردم و برای گرفتن والتری پیش می رفتم اما دور به اندازه کافی باقی نمانده بود. با توجه به نتایج تمرینات روز جمعه، ما مسابقه خوبی را در یکشنبه داشتیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...