راه اندازی فرماندهی انتظامی شهرستان ری


ستاد فرماندهی انتظامی در شهرستان ری با هدف افزایش ضریب امنیتی و خدمات رسانی به مردم منطقه راه اندازی می‌شود

راه اندازی فرماندهی انتظامی شهرستان ریبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار "حسین رحیمی" در دیدار با آیت الله ری شهری تولیت حرم عبدالعظیم حسنی (ع) اظهار داشت: شهرستان ری دارای جایگاه ویژه‌ای از نظر امنیت و وسعت در منطقه جنوب تهران است که این امر توجه ویژه و مضاعف ما را در این بخش به همراه داشته است.
وی تصریح کرد: فرماندهی شهرستان ری باید از نظر وسعت و جایگاه فراتر از سرکلانتری باشد تا خدمات تأثیرگذار و قابل توجهی را به مردم منطقه ارائه دهد.
فرمانده انتظامی پلیس تهران بزرگ افزود: این ستاد باید از سرکلانتری یازده گانه تهران قوی‌تر دیده شود، زیرا این مرکز در جنوب پایتخت بخش وسیعی را تحت پوشش خود دارد.
وی ادامه داد: برغم مخالفت‌های موجود با پیگیری‌های مستمر، استقرار ستاد فرماندهی انتظامی به تصویب ناجا رسید و کار‌های آن در حال انجام است.
سردار رحیمی عنوان کرد: شهرستان ری با وجود اینکه پس از تهران، بزرگترین و مهمترین شهرستان استان محسوب می‌شود، اما نیروی انتظامی سال‌های متمادی در قالب سرکلانتری در این منطقه حضور داشته و در حد توان و عده و عده خود پاسخگوی نیاز‌های مردم این شهرستان بوده و مردم انتظار دارند تا با ارتقای ساختار نیروی انتظامی، خدمات رسانی به نحو بهتر و شایسته‌تری انجام شود.
وی با اشاره به اینکه طرح ساختار و سازمان این ستاد در حال انجام است، تصریح کرد: ساختار این فرماندهی انتظامی مستقل است و تحت نظر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در این شهرستان راه اندازی می‌شود.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان داشت: شهرستان ری فاقد پلیس‌های تخصصی و از جمله پلیس فتا است و در این شهر پایگاه‌های مبارزه با مواد مخدر، آگاهی، راهور و پیشگیری فعال بوده که با راه اندازی فرماندهی انتظامی شهرستان ری این پایگاه‌ها به پلیس‌های تخصصی تبدیل خواهند شد و بطور حتم بازدهی بهتر و مطلوب تری را در حوزه امنیت و آرامش برای مردم به همراه خواهد داشت.
وی افزود: با راه اندازی فرماندهی انتظامی شهرستان ری هر یک از پایگاه‌های آگاهی، کلانتری، مبارزه با مواد مخدر و پلیس فتا به پلیس تخصصی ارتقاء خواهند یافت که این تبدیل وضعیت به نفع مردم منطقه خواهد بود.
وی ادامه داد: چند کلانتری و پاسگاه هم به جنوب تهران از جمله محلات شهید بهشتی، علائین و شهرک صنعتی شمس آباد اضافه خواهد شد که زیر مجموعه ستاد فرمانده انتظامی تهران بزرگ قرار می‌گیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک