تمجید ساری از رونالدو: کار کردن با او یک قدم رو به جلوست


در چلسی، من با بازیکنان بسیار خوبی کار کردم اما کار کردن با کریس رونالدو، یک قدم رو به جلو است. دوست دارم به او کمک کنم تا رکوردهای جدیدی را بشکند.

تمجید ساری از رونالدو: کار کردن با او یک قدم رو به جلوست

مائوریتسیو ساری بعد از یک فصل حضور در چلسی، جانشین ماکسیمیلیانو آلگری روی نیمکت یوونتوس شد و روز پنجشنبه برای اولین بار به عنوان سرمربی بیانکونری مقابل خبرنگاران قرار گرفت.

او به خبرنگاران گفت: در چلسی، من با بازیکنان بسیار خوبی کار کردم اما کار کردن با کریس رونالدو، یک قدم رو به جلو است. دوست دارم به او کمک کنم تا رکوردهای جدیدی را بشکند.

ساری همچنین در مورد اهدافش در تیم جدید گفت: انتظار دارم که هر روز بیدار شوم و روی پیروزی در بازی ها مطالعه کنم. کسب پیروزی های پیاپی همیشه دشوار است و یوونتوس همیشه این الزام را دارد که به پیروزی برسد اما ما از دشواری این مسئله آگاه هستیم. باید ایده های روشنی برای دو سه بازیکنی که می توانند برای تیم سرنوشت ساز شوند، داشته باشید و سپس به آنها فضایی بدهید تا خودشان را نشان بدهند. سپس آرایش تیم با این شرایط مشخص می شود.

وی ادامه داد: یوونتوس در حال حاضر بهترین تیم ایتالیاست. خوشحالم که در مهمترین تیم ایتالیا هستم و این یک قدم رو به جلو، بعد از کسب تجربه در چلسی است. من برای همه باشگاه ها، 100 درصد توانم را گذاشتم و اینجا هم همین طور خواهد بود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات اعتراف ربایندگان یسنا کوچولو + گزارش پرونده