مشارکت خیران در ساخت مصلای نقده از سه میلیارد ریال فراتر رفت


مشارکت خیران در ساخت مصلای نقده  از سه میلیارد ریال فراتر رفت

ارومیه- ایرنا- مسئول دفتر مصلای امام علی (ع) نقده گفت: خیران این شهرستان تا به امروز در راستای ساخت نخستین مصلای این شهر مبلغ 3 میلیارد و 396 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی کردند.

حسین فتوحی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فاز اول این مصلا با هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع زیر بنا، در دست احداث است و همچنین دفتر امام جمعه، بیت امام جمعه و مجتمع فرهنگی شهر نقده با ۲ هزار متر مربع زیربنا احداث می شود، که در اجرای این پروژه ۴۵ نفر از خیران شهرستان نقده مبلغ ۳ میلیارد و ۳۹۶ میلیون ریال را در راستای ساخت هر چه سریع تر اولین مصلای شهر کمک کردند.

وی افزود: این مقدار وجه پرداختی توسط خیرین نقده ای برای خرید میلگرد و دیگر تجهیزات اولیه ساختمانی اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: تمامی پیمانکاران در اجرای این پروژه جزء مهندسان بومی می باشند و عملکردها در محل اجرای پروژه به صورت کامل و دقیق توسط بازرسان و امام جمعه نقده بررسی و گزارش ها در دفتر روزنامه ثبت می‌شود.

فتوحی ضمن تقدیر و تشکر از تمامی همشهریان و خیران نقده بیان کرد: از خیران دیگر شهرهای مجاور نیز درخواست یاری داریم زیرا ساخت مصلا و مسجد جزء کارهای خداپسندانه و نیک می باشد.

در شهرستان نقده، بخش محمدیار و روستاهای همجوار ۶۶ باب مسجد وجود دارد؛ این شهرستان با ۱۲۷ هزار نفر جمعیت و ۹۲ روستا یکی از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی به مرکزیت نقده می باشد که در جنوب‌شرقی ارومیه واقع شده است.

۹۹۱۸/‏۳۰۷۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی