پروژه‌های عمرانی سه روستای بخش مرکزی دماوند افتتاح و کلنگ زنی شد


پروژه‌های عمرانی سه روستای بخش مرکزی دماوند افتتاح و کلنگ زنی شد

تهران – ایرنا – فرماندار شهرستان دماوند روز پنجشنبه از افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی روستاهای کلاک، یدره و رود افشان از توابع بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

مجید صفری در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: افتتاح پروژه جدول گذاری، زیر سازی و آسفالت معابر روستای کلاک با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیون تومان و کلنگ زنی اجرای طرح هادی این روستا با برآورد اعتباری ۴۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده از جمله این پروژه‌ها بود.
وی همچنین به پروژه‌های روستای یدره اشاره کرد و افزود: اصلاح جاده دسترسی منبع آب شرب و همچنین دیوار حائل روستا با اعتبار ۴۰ میلیون تومانی و کلنگ زنی مخزن بتنی آب شرب به همراه حوضچه شیرآلات با برآورد اعتباری ۱۴۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌ها بود.
فرماندار دماوند به پروژه کلنگ زنی اجرای طرح هادی روستای رودافشان اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز با برآورد اعتباری ۳۰ میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به بازدید مسئولان شهرستان با اهالی روستای رودافشان، نیز گفت: در نظر داریم این روستا را به عنوان پایلوت گردشگری معرفی کنیم و همچنین با توجه به تاکیدات استاندار تهران، اعتبارات اختصاص یافته از محل ارزش افزوده با اولویت ایجاد زیرساخت ها در بخش آب، گاز، برق و … در دستور کار است.

پروژه‌های عمرانی سه روستای بخش مرکزی دماوند افتتاح و کلنگ زنی شد

وی با اشاره به اینکه در نظر داریم تمامی پروژه های کلنگ زنی شده را تا پایان سال به بهره برداری رسانیم، تصریح کرد: پیمانکاران این پروژه ها مشخص شده و هیچ مشکلی از لحاظ اعتباری وجود ندارد.

صفری خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های ما در سال جاری، افتتاح و آغاز عملیات پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرستان در پایان هر سه ماه از سال است که با پایان یافتن سه ماهه اول توانستیم ۶۵ طرح عمرانی و خدماتی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان را با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی کنیم.
این مقام مسئول افزود: در نظر داریم مهم‌ترین پروژه‌های شهرستان را در هفته آینده با حضور جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری و دیگر مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری رسانیم.

تهرام/‏۷۲۴۶/‏/‏۶۱۳۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل