تفاهمنامه همکاری سازمان زمین شناسی با دانشگاه حکیم سبزواری امضا شد


تفاهمنامه همکاری سازمان زمین شناسی با دانشگاه حکیم سبزواری امضا شد

سبزوار- ایرنا- با حضور معاون وزیر صنعت و رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی تفاهمنامه همکاری بین این سازمان و پژوهشکده علوم زمین دانشگاه حکیم سبزواری امضا شد.

رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور روز پنجشنبه در دانشگاه حکیم سبزواری گفت: این تفاهمنامه همکاری به هدف گسترش ارتباطات چندجانبه علمی و آموزشی در زمینه‌های مرتبط با علوم زمین بین سازمان زمین شناسی و دانشگاه حکیم سبزواری به امضا رسید.
علیرضا رشیدی افزود: مشارکت در برگزاری همایش‌ها و نشست‌های علمی تخصصی و مشارکت در راه اندازی رشته ژئوتوریسم در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه حکیم سبزواری از موارد مهم این تفاهمنامه است.
وی اضافه کرد: همکاری‌های علمی و اجرایی در ثبت و راه اندازی ژئوپارک سبزوار نیز از تعهدات دو طرف در این تفاهمنامه است.
رئیس دانشگاه حکیم سبزواری نیز گفت: راه اندازی ژئوپارک سبزوار و مشارکت در هدایت پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی از تعهدات سازمان زمین شناسی و دانشگاه حکیم سبزواری در این تفاهمنامه است.
علی اصغر مولوی افزود: کمک به شناساندن و معرفی توانمندی‌های ژئو توریستی سبزوار از طریق وب سایت سازمان و برقراری امکان بهره گیری دانشگاه حکیم سبزواری از شبکه همکاری ملی و بین المللی سازمان برخی از تعهدات دو طرف در این تفاهمنامه است.
دانشگاه حکیم سبزواری یکی از ۲۲ دانشگاه محور در ایران است که با حدود ۹ هزار دانشجو دارای ۳۳ گروه آموزشی، ۱۳۹ کد رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و ۱۰ دانشکده است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

۸۱۴۵/۷۴۹۵/‏۱۹۲۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا آدم‌های حسابگر خطرناکند: 10نشانه آدم‌های حسابگر