فراری مدعی کسب پیروزی در گرندپری فرمول یک فرانسه نیست


فرمول یک ایران – متیا بینوتو، مدیر تیم فراری از کسب نتیجه بسیار خوب در گرندپری فرانسه مطمئن نبوده و معتقد است که پیست پل ریکارد مناسب خودروی آنها نیست. مرسدس در گرندپری کانادا در حالی هفتمین پیروزی متوالی خود در فصل 2019 را کسب کرد که فراری می توانست با سباستین فتل  پیروز این مسابقه باشد اما داوران، فتل را به دلیل بازگشت خطرناک به پیست با 5 ثانیه...

فرمول یک ایران – متیا بینوتو، مدیر تیم فراری از کسب نتیجه بسیار خوب در گرندپری فرانسه مطمئن نبوده و معتقد است که پیست پل ریکارد مناسب خودروی آنها نیست.

مرسدس در گرندپری کانادا در حالی هفتمین پیروزی متوالی خود در فصل 2019 را کسب کرد که فراری می توانست با سباستین فتل پیروز این مسابقه باشد اما داوران، فتل را به دلیل بازگشت خطرناک به پیست با 5 ثانیه جریمه زمانی مجازات کردند و بدین ترتیب پیروزی از دستان فتل و فراری خارج شد و در نهایت لوییس همیلتون و مرسدس پیروز گرندپری کانادا 2019 شدند.

فراری مدعی کسب پیروزی در گرندپری فرمول یک فرانسه نیستفراری مدعی کسب پیروزی در گرندپری فرمول یک فرانسه نیست متیا بینوتو

با وجود تمام حاشیه های بوجود آمده، بینوتو اما خواهان تمرکز تیمش در درون پیست است زیرا فرانسه برای آنها مناسب نیست:

پس از کانادا ما قطعا می خواهیم کارمان را در پیست شروع کنیم و بار دیگر با رقبا مسابقه دهیم.

در فرانسه ما تغییرات کوچکی خواهیم داشت و این اجزاء قدم مثبتی برای ما در توسعه خودرو خواهد بود. چیزی که به همراه داریم، راه حل مشکل های خودرو نیست اما بازخورد فنی که از این تغییرات خواهیم گرفت، برای قدم بعدی که برمیداریم، مهم خواهد بود.

پل ریکاردو در سال گذشته، پیست دشواری برای ما بوده است و ما نیز می دانیم که این نوع پیست ها برای پکیج ما مناسب نیست اما هیچ چیز غیر ممکن نیست و برای بهترین نتیجه تلاش خواهیم کرد.

پس از گرندپری کانادا، اسکودریا فراری در جدول امتیازی سازندگان، 123 امتیاز با مرسدس فاصله دارد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی