یک میلیون نفر عضو داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور هستند


یک میلیون نفر  عضو داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور هستند

کرج - ایرنا - رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: تاکنون یک میلیون نفر داوطلب جذب سازمان جمعیت هللال احمر کشور شده اند.

به گزارش ایرنا، شهاب‌الدین صابونچی شامگاه چهارشنبه در مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات دادرس که به میزبانی شهرستان فردیس در اردوگاه شهید رجایی برگزار شد، افزود: این تعداد اعضا در کانون‌های پیش از دبستان، غنچه‌های هلال، دانش آموزی، دانشجویی، طلاب، جوانان و روستاییان جذب و سازماندهی شدند.

وی اظهار داشت: اکنون بیش از ۱۸ هزار کانون فرهنگی امدادی برای جذب جوانان در کشور فعال است.

وی بابیان اینکه عضویت افراد در کانون‌ها داوطلبانه است، اظهار داشت: به زودی سامانه جدید عضویت داوطلبان هلال احمر در کشور رونمایی می‌شود که عضویت و ارتباط اعضا را با سازمان ساده‌تر و دقیق‌تر می‌کند.

صابونچی گفت: طی هماهنگی با وزارت آموزش و پرورش از ابتدای سال تحصیلی آینده قرار است در دوره متوسط دوم طرحی مکمل طرح دادرس (دانش آموزان در روزهای سخت) دنبال کنیم و کانون‌های این مقطع سنی را فعال کنیم.

وی با اشاره به اینکه حضور پررنگ ترو فعال هلال احمر در کانون‌های فرهنگی و هنری آموزش و پرورش در سراسر کشور، عنوان کرد: ۱۳۰۰ مرکزفرهنگی و هنری در آموزش و پرورش وجود دارد که در این مراکز فعالیت هایامدادی هلال احمر نهادینه می‌شود.

صابونچی افزود: در حوزه دانشجویی و جوانان برنامه‌های متنوعی اجرا شده است.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: یکی از رویکردهای سازمان جوانان هلال احمر کشور این است که در حوزه جوانان و دانشجویان کانون‌ها تخصصی‌تر می‌شود علاوه بر آموزش‌های پایه افراد در زمینه پزشکی که علاقه دارند در آن حوزه فعالیت می‌کنند.

۷۴۱۳/‏‬ ۶۱۵۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه